Alla inlägg den 28 september 2009

Av lokatta - 28 september 2009 21:19

Sitter här å surfar lite..lillgumman sover så sött i mammas å pappas säng,hon blev en vecka idag=).

Bvc var hit å skrev in henne å vägde idag.Hon är så söööt våt lilla stumpa. Stora syster är hos pappa denna vecka,undrar om hon längtar hem nu till lilla syster. "Snuttisen" började jobba igen igår,ledsamt när han åker men  han gör ju det inte för nöjes skull.Han va hem en sväng idag=o) sedan åkte han till Mora för att lasta hushålls sopor...Kul!KNAPPAST!!..Längtar tills jag är i hans  famn...såå underbart...

har regnat som f-n här ikväll...vi var ute å gick i spö regnet jag å gumman å vovven...brr..5grader..Skönt å komma in sen vill jag lova...

Om ca en timme är det dax å ge donnan mat..ingen ide å lägga sej hinner man juh somna sen dax å vakna igen..

Fick telesamtal från min älskling...han kommer hem å sover..Gissa om jag är glad=o)Ska gå å titta till tösen nu sen kikar runt lite till här på nätet innan jag slår igen...

KRAM

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards