Alla inlägg under april 2014

Av lokatta - 29 april 2014 22:13

Skriver några rader innan det är time å krypa till kojs...mannen var hem å vände gav mig en omgång käkade å drog typ haha nää inte riktigt så.

Bägge mina små pinglor sover i min säng såå mysigt så.Jobbar sista dagen i morrn sen är de ledigt i 4 dagar jippieee!!!tog komp på fredag är såå skönt å va ledig har inga större planer alls de blir som det blir=)

Näää nu ska jag fixa till mig sen krypa till kojs....Kram å natti natti

Av lokatta - 28 april 2014 19:16

Detta blir ett snabb inlägg då jag strax ska lägga min "gnällspik"(Alice)finns ingen som är så gnällig som hon jag begriper inte.

Underbart väder hela dagen har vi haft vi har haft riktigt sköna dagar ett tag nu hoppas vi får det lika fint i sommar oxå.Igår var vi och tittade på Alice och hennes gäng när dom hade dansuppvisning utanför Kupolen=)va riktigt skoj å se=).

Suck!!!Nu blir de inget mer skrivet för idag må så gott  

Av lokatta - 11 april 2014 10:38

Fyyy f-n va skönt att det är helg känner mig trött å slut hoppas verkligen det gör över tills man kommer hem.

Idag kommer Naddisen hem wiiiiiiieeee!!!Isa pisa va såå duktig i morse som åkte spark cykel ända till dagis skönt att hon släppt vagnen iaf=).

Åååå måste bara få gnälla lite oxå haha...är så j-vla trött på alla j-vla divor usch!!!tror att dom är så j-vla snygga å dom är ju lixom bara bäst alla andra är skiit....bah!!!!!!

Nää nu ska jag inte förstöra fredagen med mer gnäll......Tack för mig=)

Miljoner kramar till mina prinsessor

Miljoner pussar till mannen i mitt liv på vägarna

Av lokatta - 8 april 2014 11:21

Jävla pissväder idag me *suck*!!nu får solen ta och titta fram annars tar jag ledigt å stänger in mig någonstans.Så vare tisdag IGEN då det går bara runt runt runt alla dagar ser typ likadana ut man går upp på morgonen fixar sej å lämnar kids sen jobbar sen hämta kids hem....bla bla blaaaa samma melodi everyday!!!Det måste ske ng ti mitt liv snart känner jag ngt annorlunda ngt som bryter av vardags lunken lite kanske man skulle b örja dansa sumba eller samba eller jaaa någonting...suck!!Jaa jag vet jag ska ju börja me lappen ja så var det ju suck!!!!

Nu blire inge mer för idag...sorry!!!


Tack för moi

Av lokatta - 7 april 2014 11:19

Tänkte skriva några rader ifrån lunchrasten.Jävla pissväder ute *suck*!!solen sken i lördags så j-vla typiskt när man höll på och städa Suck!!men men får hoppas på bättre väder resten av veckan å framförallt till helgen bara å hålla tummarna.

Har funderat på att börja twittra eller kvittra haha undrar om de kan va ngt eller nej har ju svårt å uppdatera detta så det blir väl likadant me de.

Usch är så trött på alla falska å ytliga människor dom verkar tro att jag är hur dum som helst men en sak ska dom ha j-vligt klart för sig jag vet mer än dom tror=)såå sorry!!!!

Nää nu har jag inte tid å sitta här...Ha det fint!!

Tjingeling!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards