Alla inlägg den 17 september 2009

Av lokatta - 17 september 2009 18:08

Stålande dag men kallt..brr...märks att hösten e på g nu med stormsteg.Snart kommer min man hem*L*.Svärmor håller på å gör en paj ska bli smaskens=o).I morrn kommer donnan hem ska hämta henne på dagis efter lunch,orkar inte upp sju i morrn bitti om han skulle ha lämnat henne här.Måste passa på å vila lite nu snart blir man väckt stupi ett.

Kom svärmor å bad om ett plåster hon hade skurit sej,ajaj...Blev ett tigerplåster...grrr..*S*....Åå jag har haslbränna men beror ju bara på en sak..*suck*.Nu har det gått 2dagar över tiden suck å dubbel suck säger jag...Ska sluta gnälla blir juh inge bättre av det...kommer juh inte ut nå fortare.

Vi har vart på "statt" idag jg å svärmor å premilärbokat...hon ska juh gifta sej här i Säter.Så nu har jag fått stilla min nyfikenhet...*L*..vet jag hur rummen ser ut och hur vinkällaren ser ut..lite kul*L*.har jag alltid gått å funderat på..Det var JÄTTE mysigt måste jag säga..

Nää nu ska jag gå å försöka va lite social me min svärmor....Tjingeling!!!


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards