Alla inlägg under oktober 2015

Av lokatta - 30 oktober 2015 12:26

Sårar du mig så sårar jag dig.

Jag behandlar dig så som du behandlar mig.

Jag tänker inte spela med längre jag tänker gå efter mina egna tankar

Du tror du har mig runt ditt lillfinger men nej jag är en egen individ...

Tänker inte va så snäll längre jag tänker börja använda de magiska ordet NEJ...

Trött på att ge lillfingret så tas hela handen....

Bli tagen förgivet no thanks!!!!!



Tack för mig...

Var rädda om er där ute...

Av lokatta - 4 oktober 2015 20:36

Söndagkväll....Har precis vräkt i mig en massa chips å druckit en cider å inte skäms jag för de heller...det är JAG och ingen annan som ska gå runt med fettet på kroppen...Låt den kommande veckan få bli bra inget jäkt å stress osv....pallar inte med de men de va väl ingen nyhet kanske...Å så står de still i skallen på mig igen borde väl kanske göra slag i saken å gå ut med mr hund men har ingen lust med de men han lär ju inte rasta sig sj så har väl inget val...men först ska jag gå ne rå hämta mina bloss sin gå  ut på ballafjongen å ta mig ett blösssssss....Såååå tjingeling på er där ute må så gött

Av lokatta - 3 oktober 2015 20:34

Då var lördagen snart till ända...Sitter och "smuttar" på en cider gött och lyssnar på muiks på Youtube...

Har tillbringat några timmar vid Sportys lekland i falun idag Alice har haft kalas för sin kompisar stora syrran fick va me oxå......

Blev stopp=)....sorry!!!!!!!!!!!!!

Av lokatta - 2 oktober 2015 11:53

Helt underbart med fredag bästa dagen på hela veckan solen skiner så kan det blir bättre  .Bara jag som känne rmig smått retlig tyvärr...stör mig på allt å alla typ folk som smaskar runt omkring mig,fjäsk,fjant m.m får bita mig i läppen för att inte häva ur mig något...Dryyyygt!!!Måste försöka ställa in min hjärna på att de är fredag å solen skiner och jag ska inte jobba denna helg tänka positivt inte tänka på allt annat som stör mig men hur lätt är detta då?!*Suck*!!!

Ska nog gå ut å ta mig ett bloss i de soliga men blåsiga vädret.....Ha en go helg!!Tjingeling!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards