Alla inlägg under januari 2015

Av lokatta - 17 januari 2015 00:04

skriva å¨berätta att på söndag flyger vi till Teneriffa JIPPIE!!!!!!!åker till sthlm redan i morrn och bor på hotell *myyys*.

Ivar ska vara här och ta hand om Aztro å katterna....

F-n jag har tappat en tandbit känns inge mysigt alls kan jag säga suck!!!Nu funderar jag på att göra slag i saken och duscha å krypa  till kojs men först får det nog bli ett bloss...

Tjingeling!!!!    

Av lokatta - 5 januari 2015 18:13

Hahaha sitter och blir "mobbad" av min familj för att jag twittrar wtf!!!!!!.ingen som sa ngt när jag började blogga hmmm!!!Hur som....på söndag är det 1 vecka kvar tills vi flyger wiiiiieeeeee!!!!Teneriffa here we come=).Min dotter sitter bredvid mig och tillrättarvisar mitt skrivande 10år och väldigt bestämd.....

2 dagars ledighet nu röd dag i morrn sen fick jag lov att ta ut komp på onsdag för dagis och fritids är stängt...Nu är det så mkt tjööööt på dotra om att hon ska sitta vid computern såååå jag får hjärnsläpp i skrivandet....

Puss å kram å klapp i stjärten  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards