Alla inlägg under maj 2013

Av lokatta - 17 maj 2013 11:23

Mina barn är det bästa som hänt mig även om det känns som att jag inte är en bra mamma alla ggr,jag tappar tålamodet ibland och höjer rösten men vilken förälder gör inte det?!

Jag hoppas att dom älskar mig ändå även fast jag inte är en mamma med tålamod å ork alla gånger.

Måste vara stark för mina barns skull sviker dem aldrig så som jag själv blivit sviken.

Jag älskar er Nadja och Alice!!!mammas små prinsessor    

Av lokatta - 16 maj 2013 21:45

Länge sen jag skrev något jag veeeeet!!Underbar vår/för sommarvärme har kommit till oss såå nice!!!

Har inte invigt ngn av mina klänningar ännu men det står inte på om vädret tänker hålla i sig..*hoppas* *hoppas*.Beställde en ny på Ellos röd rutig skjort klänning lite 50-tals stuk me like!!.

Vi var och hälsade på svärmor idag och satt å gottade oss på hennes baksida tror jag fick liiite färg i ansiktet medans vi satt där=)har faktiskt lagt på ett litet lager "fusk bränna" på benen så man inte är alldeles kritvit annars gör jag reklam för tuppens lakansväv hahaha.

Smuttar på en Kopparbergs cider gött=)

Nu kommer jag inte på ngt mer å¨skriva.....joooo...vi var till vårt paradis förra helgen..det var sej likt där...


God natt!!

Puss till mannen i mitt liv 

Kramar till mina underbara prinsessor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards