Alla inlägg under maj 2016

Av lokatta - 30 maj 2016 20:03

På väg hem efter ett par mysiga timmar med maken ?. Trevligt avslut på måndagen. Ursäkta att bilderna ligger lite knasigt ?.Ha en fortsatt fin kväll ??

Av lokatta - 9 maj 2016 14:51

Känner mig sur grinig å smått ledsen idag....Trött på falskhet trött på människor som låtsas,dom har en fasad utåt men menar ngt helt annat,dom ljuger inte bara för mig utan för sig själva och för den övriga omgivningen...tråkigt men sant...men jag känner att jag är ganska duktig på att genomskåda dem..Vill trycka upp sanningen i ansiktet på dem men känner på mig att det finns en ursäkt,ett sätt att skylla ifrån sig på..I know that!!!!

SUCK!!! tack för mig skönt å sk riva av sej liiite...

Av lokatta - 6 maj 2016 18:32

Underbara soliga fredag..mmm..njuter för fullt..Startade grillsäsongen idag å käkade ute mmm smakade extra gött:).Man kan ju fråga sig hur jag kan komma på en så korkad ide som att sätta mig å blogga i de här fina vädret inomhus dessutom...fyyy på mig!!Meen jag tänker inte bli så långrandig idag heller...Så gott folk ut å njut i solen passa på medans den visar sig vi har ingen aning om hur de ser ut om en månad då kanske de piss regnar

Av lokatta - 5 maj 2016 17:19

Solen skiner helt underbart varmt å gött..meen hur länge får de va så här? är de nu vi får sommar sen blir de bara skit i juni juli och augusti..NEJ NEJ NEJ!!så vill vi inte ha de det ska va sol heeela tiden regna kan det göra på nätterna tycke jag hihihi...

Såå skönt å va ledig idag men jobb i morrn igen då men de går väl de me är ju fredag=).Går i valet å kvalet om jag ska tona/färga mitt hår mörkt igen hmmm!!! vilka bekymmer man  har hahaha...har haft ljusa slingor ett bra tag nu men trivs ju med de oxå men mörkt hår är ju tjusigt...jaja får se hur jag gör=)=)

Mannen ligger å sover *snark* *snark* tur inte jag ligger bredvid å ska försöka sova för de hade då inte funkat alls....

Borde inte jag gå ut å njuta av solen nu ist för å sitta här...hmm!! joooo=)

Sköt om er.....  

Av lokatta - 4 maj 2016 12:44

Mer förkyld än någon annan suck skönt å va ledig i morron. Hade vart kul å åka till Västerås på lördag på rock meeen de blir väl inge med de...
Må så gott alla

kursiv text

??

Av lokatta - 2 maj 2016 12:33

Äntligen har vår värmen kommit gör så att de känns liiite lättare allting?. Ha en underbar dag allesammans ?

Av lokatta - 1 maj 2016 15:41

Söndag and I hate it?varför i hela friden måste helgerna gå så fort suck!!!!. Valborgsmässoafton igår gjorde inget speciellt umgicks med familjen ?. Fint väder i skrivande stund låt de så förbli ett tag nu alt känns så mkt lättare då.?ha en fortsatt fin dag allesammans ??var rädda om varandra

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards