Alla inlägg under oktober 2011

Av lokatta - 20 oktober 2011 08:52

Fnyyys!!Håll på å skriva jordens memoarer är sen råkade jag radera ALLT SUCK!!!får börja om på nytt...

Är hemma å är sjuk blev sjuk i tisdags började må illa på jobbet men lyckades hämta barnen å ta mig ända hem innan jag blev totalt däckad...magsjuka!!!Ihate it..ghaaaaaaaaaa!!!!kall men fin dag va frost ute i morse när jag klev upp hade klockan på ringning så jag skulle hinna ta mig ett bloss å vakna till liv innan Nadja skulle väckas å ges frulle å skickas till skolan.Svärmor skjutsar dit henne å hämtar henne himla tur vi har henne   vet inte hur vi skulle gjort annars...Iof finns ju hennes pappa men inte säkert han har tid å skjutsa henne heller..

För att gå tillbaka i tiden ett par dagar å berätta om tisdagen..Dåå fick jag rycka in å jobba i Nadjas skola alltså inte som lärare då hehe...Marita som jobbar där annars var sjuk så jag och en kille fick rycka in ist för henne han städade på morgonen medans jag var på mitt jobb sen gick jag dit i 10 tiden å hjälpte honom med å ställa fram mat å diska va riktigt skoj faktiskt har gjort det en gång tidigare men inget jag skulle vilja hålla på med jämt..meen skoj med omväxling=).

Känner mig bättre men har ingen matlust alls...känner ingen hunger .

Får dricka mkt vatten iaf...

Nee nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång...ska ta med mig Isa (som är hemma från dagis så klart när mamma är sjuk) och gå ner måste fundera ut ngn lunch till henne...

Mås å gött alla ni som smyger omkring här ...   .

Pussar till dig min underbara man...Älskar dig!!!!!

Av lokatta - 16 oktober 2011 16:44

Denna helg har varit fylld med både glädje  och sorg.I fredags hjälpte jag min älskade hund Hero till sista vilan,var med honom in i det sista 10år fick vi tillsammans han och jag är så tomt här hemma utan honom saknar honom så oerhört mkt.Men känns bra att jag fick vara med till slutet..jag älskar dig hero å tack för alla fina år jag fått ha tillsammans med dig du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Nu till glädjen jag min älskling och Nadja har hafft en underbar helg i Karlstad kom hem sent igår,vi bodde på hotell drott på lördagen var vi på Hockey Färjestad vann wiiiiieeee!!!annars brukar dom alltid förlora när jag är med otursfågeln nr ett thats me..va nog bara för att Nadja var med som dom vann tror jag.Alice har varit hos farmor hon trivs där å väl är ju det vore hemst om det vore tvärtom.

Vet inte om jag berättat att Tyson inte heller finns hos oss längre,han flyttade till Sveg i tisdgas till några som Bengt känner han får det bättre där än hos oss...Såå nu finns det inte en endaste hund här hemme BUHUUUUUU!!!!!saknar saknar!!kanske blir det en ny så småningom de vet man aldrig..hehe sääkert många som ogillar det men vet ni va de skiter jag i som en trotsig tonåring mohaaaaaaaaa!!!!!!.

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång...Må så gott alla er som smyger omkring på min sida..;o)

Av lokatta - 5 oktober 2011 18:57

Onsdagkväll...sitter här med min kärlek å vår lilla Alice stor snuttan tittar på barnprogram.Snart time å ge dessa små damer kvällsmat sen står det inte på förens dom ska krypa till kojs..usch tycker tiden går så fort när vi kommit hem från jobb/skola/dagis..SUCK!!!.Idag blev vi hämtade av vår underbara man/pappa/låssas pappa..myysigt .

Har varit en typisk höstdag idag blåsigt å kallt..brrr..MEN!!solen har då gett oss av sina strålar=).I morrn blir det regn enligt metrologerna men jag hoppas att dom har fel AVSKYR regn.Nu ska jag gå ut på ams å kika om de finns ngt spännande jobb till moi=)....Må så gott alla ni som smyger in på min sida=)=)=)


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards