Alla inlägg under januari 2012

Av lokatta - 16 januari 2012 10:45

Så var det måndag då å jag längtar redan efter fredag..sjuuuukt kanske..men trivs man inte till 100% så gör man inte..meen så är det väll med alla jobb antar jag..Trist väder som f-n idag regn å rusk underligt vinter väder.Har iaf ngt å se framemot denna måndag min love kommer hem ikväll  .På fredag kommer mammas snutta hem längtar!!Nu är jag bloss sugen får väl bege mig ut i rusket å få i mig lite gift.

Må så gott alla......Kjamizzzzz

Av lokatta - 13 januari 2012 08:21

Idag är det fredag men inte vilken fredag som helst utan fredag den trettonde inget har hänt än som tur är *peppar* *peppar*.Idag ska mammas snutta till pappa han hämtar henne direkt efter skolan så jag fick lov att säga hejdå till henne i morse på fritids känns lite jobbigt faktiskt.Nu får man gå och längta en heeel lång vecka.

Igår var jag å tränade på gym med min kollega vi har friskvårds timme vi som jobbar på kommun..,var riktigt skönt ska göra detsamma nästa vecka oxå.

Min darling kom hem igår kväll men då sov jag va så himla trött.Skönt med helg nu men sund helgerna går så himla fort.Måste bara säga en sak...Brukar läsa lite andra bloggar ibland  förstår mig inte på folk som lägger ut foton på sina barn jag menar vrf lägga ut en människa som inte har en aning om vad det handlar om dom verkar inte tänka alls på att det finns pedofiler som kan gå in å titta på bilderna skulle ALDRIG falla mig in att lägga ut bilder på mina barn NEVER!!!!.Men verkar som att jag är en välldigt udda person som tycker så ALLA verkar ju lägga ut bilder på barnen både här och där...hmmm!!!

Nää nu blir det inte mer skrivet idag...Ha det så bra alla där ute...

KRAMIZZZZZZ


Av lokatta - 7 januari 2012 11:48

Lääänge sen jag skrev något nu I KNOW!!!!får bli ändring på det nu "måste" lägga ner mer tid på å uppdatera eller hur?!

Alice's kusin Ivar är här å hälsar på han har varit här sen i onsdags jätte kul  trist nog ska han åka hem idag..Fyyy va tomt det komemr å bli *suck*!!mammas snutta kommer hem idag .

Nu kom Alice hon hade planerat att förstöra mammas skrivande meen min älskling kom till min räddning å tog bort henne haha. Ska strax ta mig en dusch å få på mig kläder "slasar" runt i mjukis byxor och topp är ju bara sååå sköönt å gå klädd så när man är ledig.På tal om kläder dragkedjan till min jacka gick sönder gissa om jag blev glad  .Nu kom Alice tillbaka så blir väl tvungen att sluta skriva innan hon förstör allt meen just nu sitter hon i mitt knä å är alldeles lugn men antar att det inte varar så länge om jag känner denna donna rätt .


KRAM



Av lokatta - 1 januari 2012 18:05

God fortsättning på er...Årets första dag har haft mysdag idag inte gjort ett smack joo vi tog en promenix till affären i snövädret men det är allt.Hade en myysig afton igår med min kärlek  vi åt och drack gott och skickade iväg några raketer.Vi skickade iväg dom första tidigt för Alice's skull Nadja firade nyår med sin pappa .

Ska bli roligt att se vad detta år har att bjuda på...Hmm!!jag har ju mina tankar om jordens undergång..hmm!!kanske blir det så kanske intetur att man inte vet att det kommer å bli så för då blev man nog galen.

Well!!!nu vet jag inte vad jag ska skriva mer Alice ligger å sover middag jo jag vet att det är sent meen so what hon är ju ledig i morrn förresten ända till 10/1=) inte illa va=).

Jag ska jobba i morgon sen är jag oxå ledig fram till den 10/1 såååå underbart.Tänk om man kunde få lite vettiga saker gjorda då medans man är ledig hmmm!!!

Min kärlek ligger i soffan och tittar på tv undrar om jag ska gå och ge honom en puss  ...


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards