Alla inlägg under juli 2014

Av lokatta - 13 juli 2014 20:33

Har som vanligt inte skrivit något på hundra år meen nu kan jag iaf skylla på att det är soligt å varmt(inte idag då) å semester å då ska man ju lixom inte sitta framför burken med undantag för dagar som denna då de regnar å är skiit väder.Har varit ett par dagar i Göteborg det va jätte mysigt vi hyrde en stuga i Lisebergsbyn vi hde tur me vädret hela tiden någon skur var de om jag inte minns fel på natten åskade det berättade mannen men jag å kidzen sov som stockar.Har blivit en del båtåkande oxå så man har ju fått lite färg på sej iaf fast i fredags slutade det inte så bra vi fick haveri siiiit kuuul NOT!! jag var mer rädd än någon annan haha vinkade till en båt som fick komma å boxera oss in till land.

På lördag bär det av för mig och kidzen till Älvdalen så dom får träffa morfar å Irene blir trevligt.Hoppas det blir fint väder så man kan va ute lite.MÅSTE ut å dansa lite snart jag döööööör annars hehe ne då det var väl å ta i men jag känner ett behov av de helst innan jobbet drar igång igen men det ska ju helst vara ngt å åka på oxå suck!!!annars får de väl duga med vad som helst iof inte vad som helst duger ju.

För att sammanfatta denna söndag såå har det inte blivit så mkt gjort mer än att tvätta sen fick vi faktiskt en underbar stund för oss själva jag och mannen mmmm  thanks darling!!

Nää nu ska jag gå ut me Aztro en sväng må så gott alla.....Tjingeling!!!!  

 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards