Alla inlägg under december 2012

Av lokatta - 27 december 2012 22:05

Länge sen I know I know!!Borde kanske sluta blogga?!ELLER!!!INTE!!det är ju faktiskt kul när man väl kommer sig för med att man ska göra det=).Överlevt julen har vi gjort oxå nu är det bara att invänta det nya året det SKA bli ett bra år har jag bestämmt jag ska se till å¨gå ner i vikt *ler*undrar om jag kommer å lyckas motstå alla frestelser?!hmm!!jag ÄÄÄLLLLSSSKKAARR ju chips mmm finns inget godare MEN!!en gång i veckan kan jag väl få unna mig *blink*.Nä men allvarligt jag MÅSTE ner några kilon inte bra å dras med över vikt min önskan är ju att komma ner till 67 som jag vägde innan jag blev gravid andra gången meeen jag är väl egentligen nöjd om jag kommer ner till 70 OJOJ vilken resa=).Meeen det blir inte förens next year tills dess FÅR jag frossa å njuta hihihi.

Joo jag jobbar i mellan dagarna och  efter nyår SUCK!!inge kul alls har ingen lust är faktiskt ganska less men men vad gör man inte.....Borde kanske börja plugga till ngt men den stora frågan är till vad jag ska plugga...joo jag vet ju vad jag vill meen resan dit är suuuper lång....Kanske man kan bli ngt annat under tiden?!äsch..vi får se..inte så bara å börja plugga heller studie skulder är INTE min melodi=/.

Nähä nu ska jag gå och borsta mina gaddar sen invänta min bejb som är ute med Aztro mannen...


Ha det fint 




Av lokatta - 17 december 2012 20:25

Trött ja visst men tänker inte lägga mig ännu har nyss tagit paus från dagens bestyr förtsättning följer i morgon önskar att jag kunde knäppa med fingrarna så vore allt färdigt.Tänker ta mig en dusch strax å tvätta håret känns dretigt.Trött å less på jobbet är jag oxå å inte så lite heller ingen lust överhuvudtaget å gå till de där stället suck!!Men bara å bita ihop å gå dit inget mer me de ont i en arm har jag fått oxå beror garanterat på jobbet finns absolut inget annat å skylla på.Bara massa klagan nu ju meen man måste väl få va lite bitter fitta någon gång i livet oxå hahaha.

Åå nu blev jag röksugen oxå får väl dra på mig byxorna igen då och gå ut.

Undrar om jag ska besöka ams en sväng först å drömma om att jobbet för mig finns där ute.Kliar överallt gör de oxå beror på att jag är trött just de T.R.Ö.T.T!!jag kan oxå bli de om nu ingen trodde de=).HA!!!

Nu tänker jag inte skriva ngt mer idag....Tjoflöjt!!!

Av lokatta - 9 december 2012 20:34

Vad har hänt idag inte speciellt mkt andra advent då, har varit ute å busat med kidsen i snön.Usch va helgerna går fort inte klokt önskar att de kunde gå sakta sakta men icke sa nicke.Har bakat peppar kakor med små trollen å mamsi de va skoj=)lusse katterna får vi försöka hinna me ngn kväll innan lucia=).

OJ!!nu tog det tvär stopp med skrivandet..hmm!! Ska på teater i morgon kväll i Nadjas skola ska bli skoj=)lill gumman ska va häxa hihi=)Har man iaf ngt å se framemot på jobbet i morrn fast de blir ju lite små drygt å först gå hem sen ska man tillbaka men men vad gör man inte för sina barn.

Ska strax gå och hänga upp darlingens arbetsbyxor hör att dom centrifugeras nu hoppas det går bra för honom på träningen=).

Nähä ett bloss nu då kanske sen kanske värma på lite mer glögg gött i vinter kylan=)


Puss till min bejb;o)

Kramar till mina prinsessor




Av lokatta - 7 december 2012 22:25

Long time no see!!I know!!.

Har vart på julbord idag med "jubbet" vi var till Buskåkers gästgiveri mysigt ställe bra mat meen ok kött bullarna va ingen riktigt höjdare lite torra på ngt vis.

Jag å familjen åkte till Dala-Floda sen å hämtade min mor så hon ska vara här över helgen vi ska till Borlänge i morgon å shoppa lite la familja mamsi å svärmor är säkert huuur mkt folk som helt *suck*!!drygt drygt men det är ju sånt man får räkna med oxå i jul tider.

Mkt snö har vi fått oxå ojoj och mer ska det bli sägs det själv tycker jag att det räcker nu men det är väl så innan snön kom så tjatade man om att man ville ha snö så det skulle bli ljusare såå nu banne mej ska det väl snöa tills vi spyr snö haha.

Ska snart gå ut och ta mig ett bloss ska se om min mor är vaken om hon vill följa med mig ut sen står det väl inte på förens det är time å krypa ner mellan lakanen...Förresten jag köpte en suuper snygg(enligt mig iaf)mössa på maxi idag svart lång hårig sak=)ser ut som en ryss mössa kosask mössa eller va man ska kalla de,alltså den ser INTE ut som en björn fi fi som en del säger...hehe....

Meen va jag skriver då=)älskar ju å skriva blir för sällan bara...

Nu har Alice äntligen lyckats somna tydligen för nu kom kärleken ut från sov rummet oj blev sent i kväll för henne då välldigt sent,undrar om Nadja sover då hör då inga ljud nere från iaf...

Neej nu får jag väl lov att avsluta mitt skrivande för idag  ha det bra alla å var rädda om er...


Pussar till mitt hjärta

kramar till mina gosi gummor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards