Alla inlägg under augusti 2013

Av lokatta - 29 augusti 2013 21:30

att det var länge sen jag skrev f-n va dålig jag blivit på det här men kan ju bero på att jag kanske eventuellt har andra saker å göra...Kan det va så måntro eller är det så att det inte händer något spännande i mitt liv?!*fundilerar*.Inte lägger jag ut några direkt spännande foton heller på tex vad jag ätit idag(iof har de hänt men länge sen)vilka hud cremer jag använder eller foton på mina barn men det gör jag inte på Fb heller är nog ganska konstig i mångas ögon som inte gör de men jag kan ge en förklaring till vrf jag INTE gör det....VRF ska man lägga ut bilder på oskyldiga barn som inte har en aning om vad det handlar om??!jag kanske tänker galet nog skrivet om det.

I morgon är det fredag inga planer inför helgen mamma's skrutta kommer hem i morgon  har längtat såå efter henne.

Sitter å gluttar lite på fb det är nog f-n det enda hobby jag har tragist!!!!får gå ut på blocket å leta efter en kärra som jag kan dra hem å skruva me haha jaa de ska ja tamejf-n ta å göra=)


SOLONG!!

Ps..Hade det fantastiskt med min make idag mmmm så underbart som två nakna människor kan ha det.DS  



Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards