Alla inlägg under april 2011

Av lokatta - 26 april 2011 22:06

Idag har jag varit till Avesta lasarett och gjort ett ultra ljud...NEJ!!jag är inte gravid kollade upp om jag har gallsten och  det lilla jag förstod av den dansk talande läkaren så har jag tydligen en sten där.Storleken uppfattade jag inte då jag icke har lätt för att förstå det danska språket SUCK!!vart jag än kommer så är det läkare som inte pratar ren svenska SUCK!! jag blir bara såå matt...Nog talat om det vi har hafft en underbar påsk vackert väder å massa god mat,på påsk afton var vi hem till svärmor och käkade på påskdagen var vi hem till mamma och fick kassler grattäng....Igår annandag påsk följde jag med svärmor till Hedemora parken på dans det var Cavalkad som spelade...MYCKET folk kan jag säga meen jag var nog yngst där haha neej vänta förresten såg nog någon mer som var ung=).

Givetvis har det blivit en massa mys med min kärlek oxå .

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva står still i mitt huvud just nu ska vänta på att min älskling ska ringa sedan ska jag sova tills Isa väcker mig..Onsdag i morgon snart fredag igen ....tack och Godnatt!!!!

Av lokatta - 18 april 2011 14:59

Solig dag men har varit trött under större delan av dagen...Kan bero på att jag jobbade igår oxå..jag å en kollega storstädade på ett ställe.

NU sitter jag å läser lite patetiska bloggar haha,blir lika full i skratt varje gång.Men det finsn säkert dom som skrattar åt det jag skriver oxå.Förresten tänkte nu ÄNTLIGEN lägga in några bilder på min nya "frilla" hihi,va ju ett tag sen jag lovade sätta in allt tar sin lilla tid...På tal om det i helgen fick jag å älsklingen äntligen upp nya gardiner på nedervåningen..de tar sej sa mordbrännaren*S*.

Snart är denna dag över ska gå å hämta mina donnor sen hem å göra mat..Älsklingen kommer tyvärr inte hem han skulle neråt landet någonstanns."Snigeln" är med wiiiieeee lugna gatan hemma *S*.Avslutar mitt skrivande för denna gång...TJINGELING!!


HMMM!!!Det går ju inte å lägga in bilder längre...Hur gör man???någon som vet???

Av lokatta - 11 april 2011 15:08

Fyy f-n vilken underbaaaar dag det är..solen skiner å varmt i luften...hääärliga vår=)...Vårkänslorna är på topp=)20 min kvar av denna dag,tidsfördriv kallas detta haha.Idag är jag å Alice hembjudna til farmor på mat....Min bejb är som vanligt ute på vägarna får nog inte hem honom f örens torsdag kväll fredag morgon..*Snyyyyft*.Tyson har han med sej oxå...sköööönt=).

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva..ska gå på toa strax sedan fixa håret å ge mig iväg å hämta mini....Puss på er

Av lokatta - 4 april 2011 21:04

Underbar dag med solsken och en man som kom hem tidigt kan det bli bättre??!!! Heeeel underbart.Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar den andra jag kör idag....Kidsen sover Så klart love sitter framför teven å tittar på ngt som inte intresserar mig värst mycket då hehe men så är det ganska ofta eftersom jag inte är så intresserad av tv tittande sitter jag hellre här å ugglar=)=).MEN igår såg vi en bra film den hette Taken helt klart värt å sitta uppe till strax efter klockan 23=),verkligen en film värd å se...

Tyson travar runt runt runt..DRYGT!!!ibland kan han verkligen gå en på nerverna. "Io"' gubben blir sämmre å gå i trappor å hans ben viker sig under honom *snyft* känns jobbigt å se honom,jobbigare är tanken på att behöva ta bort honom man är lite ego på det viset..Han verkar ju inte lida men han är ju av en sådan ras som  står upp i det sista..Mattes gnissel gubbe ,fan vi har ju snart vart ihop i 10år han å jag kommer att kännas den dagen han inte finns...usch!! vill inte tänka på det mer nu...Ska logga ur å ägna mig åt min älskling ...Natti natti alla=) 

Av lokatta - 3 april 2011 16:23

grå trist och regning dag...sitter med alice i knä å lyssnar på jerry w   han är bäst!!var jätte bra i leksand i fredags han körde många bra låtar.borde försökt fixa en autograf men men kanske kommer fler ggr.vill iaf se honom fler ggr innan han slutar sjunga,han blir ju trotts allt 69 om två veckor..hoppas å tror han kommer hålla på många år till ....

my love är ute och lagar sin kranis naddis är ute och leker...i morrn är det måndag igen då, veckorna går rätt fort ändå faktiskt.nu har jg en dam som vägrar sitta still så jag avslutar mitt skrivande för idag....puss

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards