Alla inlägg under april 2013

Av lokatta - 26 april 2013 10:18

Underbart idag är det freeeeedag....Wiiiieeeee!!Me like=).Trist att det regnar bara men men sånt får man stå ut med.

Hoppas det blir fint väder någon dag iaf.Har inga större planer inför helgen mer än att jag ska åka med svärmor till Borlänge å kika lite blir skoj=).

Usch va jag är hungrig...suck!! men får allt vänta en stund innan de blir mat ska göra lite nytta först.

Senare idag blir det en liten förändring av håret *L* hoppas de går vägen bara=).

Mammas snutta kommer hem idag oxå *längtar*.

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva...

Må så gott!!var rädd om er..


Puss till mannen i mitt liv

Kramar till mina töser

Av lokatta - 21 april 2013 12:56

Söndag igen trist men sant fattar inte vart helgerna tar vägen det går så himla fort.

Vi har varit på komfermation i Mariefred i lördags det var en mysig dag med vacker väder.Vi bode på hotell i Eskilstuna från fre till lör men nu är de som sagt söndag igen då med allt va de inne bär=(.

Hade nyss en helt fantastisk stund med min man..mmmm...lever på de hela dagen;o).

Nu blir det en dusch sen har jag tvätt å hänga kanske man skulle hänga ut den idag i de vackra vädret vi har 11grader ute mmm såå härligt....

Avslutar detta nu.....KRAAAAM

Av lokatta - 5 april 2013 16:59

Tjohoooo vilken solig härlig dag vi har=)föregående dagar har inte varit så tokiga de heller=).

Hemma i Säter igen efter några härliga dagar i Dala-Floda hos min mamma å hennes sambo=)Jag åkte dit i måndags å små trollen i lördags=).Men nu är vi hemma igen då "Naddis" åkte till sin pappa idag trist hoppas veckan går fort.

Har inga planer alls inför denna helg ganska skönt de med å bara vara=).

Tror jag ska kika lite på blocket om jag hittar ngt roligt=) *viskar*kanske en tervurens hehehe..neee de får räcka med Aztro'gubben såå är de...

Ha en fin dag i solen......

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards