Alla inlägg under april 2010

Av lokatta - 29 april 2010 09:38

Hej hopp...Snart är denna vecka över *wieee*,kommer snuttan hem i morrn så kommer svärmor å hennes gubbe.

Ska snart gå å käka tidig välldigt tidig lunch hihi,har jag släpat med mig maten så tänker jag käka upp den oavsett tid..Sen ska ge mig iväg ut på "fältet" hehe.Trist väder ute små regnar lite hoppas bara det kan hålla uppe medans jag är ute.

Om en månad ca har jag och min älskling varit gifta i ett år.Älskar honom me rå mer för var dag som går..Han är det underbaraste som finns..Massor med pussar till dejj.

Planterade Pense igår..lite skoj=).

Nu finns det inget mer å skriva...

Tjingeling!!!

Av lokatta - 27 april 2010 17:34

Tisdag idag i morrn onsdag sen fredag haha,dagarna rusar iväg.Dagen har varit underbar med strålande sol.Nu har det mulnat på lite blir nog regn ikväll.Har varit ute å rensat lite ogräs å annat bös idag när jag kom hem från jobbet.Min make har sått gräs.Är på väg å få en finne på min högra kind,j-vla pekka..gahhh!!Får kurera mig sen inna jag ska ta en dusch.

Nu håller min man på att skruva ner ett väggfäste som de som bodde här innan lämnat kvar.Nu ska vi upp med ett annat å en tv.

Hoppas på lite mys ikväll med min älskade,längtar såå efter hans beröring.Så underbart att vara i hans famn..mmm...*L*.

Nee nu ska jag göra slag i saken å "hoppa" in i duschen sen ge Alice gröt...

CIAO!!

Av lokatta - 26 april 2010 12:36

Sitter på jobbet å fördriver lite tid passar då på att blogga lite hihi,kom vaktis in å undrade va vi hade bestämt för färg inne i vårt fika rum..Men alla är ju inte på plats här så vi kan ju inte säga ngt..men det blir väl vitt antar jag.

Idag ska vi åka å inhandla jord blandannat,har juh en del på g hemma,blomplantering,sen ska vi göra ett litet land oxå med potatis.

Tog undan plattor från bakisidan där vi ska bygga altan/verandan,sen rensade vi lite ogräs igår oxå så vi fick en del gjort.På lördagen va vi till Valbo å shoppade lite,vädret var strålande å vår lilla Alice var super snäll=).

Har hafft några underbara stunder oxå tillsammans med min man under helgen..mmm han är så fantastisk..Pussar till dej hjärtat!

Nu får vi snart gå ut i matsalen å städa sen är det hemfärd som gäller...varmt å skönt ute,får se hur länge det varar sägs att det ska bli regn får se då...

Hehe brukar läsa en persons blogg ibland j-vlar va folk bakar alltså..hmm!!inte vet jag om det är för att impa på sina respektive eller vad det är frågan om..Who knows!!!!står ju i VARJE inlägg nästan har bakat bullar,sockerkaka,paj bla bla blaaaaaaa..har folk inget annat för sej...ska inte spekulera.Men kul iaf å läsa *L*.

Näää nu blir det inget mer skrivet denna gång...*puss*

Av lokatta - 23 april 2010 14:46

Idag är det banemej freeedaaaag...freeeedaaaaags gooodiiiiis*S*.Som jag håller på då,hehe.Mannen är ute å går Naddis ute å leker,snyft idag ska världens sötaste Nadja åka till sin pappa..Hoppas veckan går fort så hon kommer hem igen.

I morrn ska vi till Ikea å kika lite.Hoppas det blir vackert väder....Kom juh snö i Gävle igår,men det kanske inte är kvar nu..

Nu kom min älskade in igen,ska kanske inte sitta här hela dagen hehe..

pusselipuss=)

Av lokatta - 22 april 2010 21:39

Trött tröttare tröttast..det är bara förnamnet.Har gått runt som en zombie typ hela dagen,kan inte fatta varför jag ska va så trött.Sov några tim när jag kom hem ifrån folktandvården men inte f-n hjälpte det.tog en kaffe å en apelsin då blev jag faktiskt lite piggare,kanske vitamin brist ...eller så beror det på att jag väger lite för mkt eller så har kroppen inte vant sej riktigt vid att gå upp så tidigt..Inte vet jag..Nu är det snart time å krypa till kojs igen...lika bra...Älsklingen kollar hockey..kidsen sover..I morrn är det äntligen fredag...wiiieeeee!!!jag ska juh inte klaga som bara jobbar Maj ut sen får va hem hela sommaren,ska juh bara tiga å jobba hehehe...

Inget mer skrivet idag.....CIAO!!!!

Av lokatta - 19 april 2010 21:23

Sitter här denna måndag kväll å leker lite med computern mannen tittar på hockey,kidsen sover.Är smått hungrig får se om jg tar ngn macka eller om jg låter bli,dricker ett glas äppelcider vinäger just nu=).Har varit ner till Säterdalen en sväng idag,fick Nadja leka av sej lite..Hero var med oxå han  traska rakt ut i vattnet så nu luktar det sur hund i vårt hus hehe.Alice sov hela tiden.

Snart time å krypa till kojs tiden bara rinner iväg när man kommit hem från jobbet,lite trist.

Tittar efter en klänning på Halens får se om jag hittar ngt snyggt,skapå bröllopp i Maj svärmor gifter juh sej...

Nää nu kommer jag inte på ngt mer å skriva idag....Tjingeling!!


Av lokatta - 15 april 2010 21:24

Har vart å simmat med Madde är så trött.Är så himla skönt å få röra på sej.Alice har åkt lastbil idag hon va med pappsi till Smedjebacken=).

Träffade Nadja gumman på centrum oxå hon var ute å gick med sina fastrar Christina å Anna.I morrn kommer mammas snutta hem..längtar!!

My love tittar på hockey å som vanligt fördriver jag tid här hihi,ska snart stänga av för som sagt är jag såååå trött ska läsa några rader i boken som jag håller på å läser.Men antar att det inte blir så många sidor ikväll.Ska dricka ett glas vatten med äppelcider vinäger det får räcka för ikväll,jg å Madde syndade efter att vi simmat hmmmm!!!Gott vare hihi.

Näää nu blir det inge mer skrivet idag....Puzzelipuzz


Av lokatta - 14 april 2010 19:44

Kan bara säga att vädret är underbart å humöret på topp=).va å simmade med Madde igår,ska gö de i morrn med.E på G med detta nu känns det som,tror det är vädret som gör så att det blir mer driv i en.

Min älskling har åkte till Smedjebacken en sväng men fick sms  för en liten stund sen att han är på väg hem...Alice sover.

På fredag kommer svärmor.Ska vi på Roooolaaaands på big bear hehe.

Nu ska jag ut på ballafjongen en vända..tjao tjao!!!  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards