Alla inlägg den 6 september 2009

Av lokatta - 6 september 2009 22:31

Söndag kväll då..Älsklingen har åkt ifrån mig..saknar!!

Fick 2 underliga telesamtal nyss,hatar när hemtelefon ringer.

Men fick ett underbart samtal nyss av min make=o).

I morrn kommer svärmor=).

Har tittat på Findus å Pettsson med lillgumman ikväll,dom visade det på barnkanalen höll väl på typ 15min lite dåligt tycker jag.Bara dåliga barnprogram dom kan visa hur länge som helst.

Sedan ville hon se en film me katten Gustaf..hehe vi har en katt som liknar Gustaf fast han heter Findus=).

Går man in i vecka 39 till veckan då,hoppas att den kommer snart är så nyf på vad det är som döljer sej där inne så de kan ingen tro.Sen e man juh rätt less oxå på å va gravid,,hur kan man vara det undrar vissa.Å va gravid e ju sååå fantastiskt..Hmm?!Nähä! nu ska jag lägga mig och invänta en ny morgondag..Får se när jag skriver ngt nästa gång..

KRAAAM





Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards