Alla inlägg under december 2011

Av lokatta - 23 december 2011 10:02

Vet det var länge sen jag skrev...tänkte iaf önska alla er som tassar runt på min sida en GOD JUL  .

Vi kommer att tillbringa julafton i Dala-Floda blir jätte roligt tycker jag flera år sen jag firade jul där.

Vi blir några stycken är inte jag van vid precis meen kul ska dte bli=).


KRAM

Av lokatta - 13 december 2011 21:33

Sörplar glögg å äter pop corn som är ganska vidriga poppa nog för länge...En dag närmare helgen wiiiiieeee!!då kommer min pappa å hans sambo å hälsar på ska bli skoj va länge sen jag träffade dem nu.Blir skoj för barnen oxå.I morrn kommer min bejb hem ännu mera wiiiiieeeeee=),miss him so much.....

Hmmm!!jag undrar hur jag ska hinna med allt jag vill hinna med hmm å hmm..*suck* nåja de lär väl lösa sej antar jag.Hmm!undrar om jag ska kika va jag får för lön denna mån sen sörpla vidare på min glögg å knastra vidare på mina vidriga pop corn sen blossa sen börsta gaddarna sen krypa ner mellan lakanen.....CIAO!!!godnatt

Av lokatta - 6 december 2011 12:25

Tisdag idag..länge sen jag skrev ngt jag vet...Har liksom bara inte blivit av.Har precis lunchat ska strax gå å göra lite nytta igen..3timmar kvar av denna arbetsdag..Längtar ihjäl mig efter min kärlek men han kommer tyvärr inte hem idag han sov hemma i natt såå får väll va nöjd med det så länge.

Träffade Nadja gumman idag hon hade haft gymnastik fick en suuuper duper kram av henne var såå mysigt..Längtar till fredag när hon kommer hem mammas snutta.I helgen ska vi baka peppar kakor och lussekatter ska bli skoj=).

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva förresten såå står dom å köar till datorn hihi fler som ska kolla  "viktiga jobb grejer" mohahaaaaaaa....Pussselipuss;o)

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards