Alla inlägg under oktober 2010

Av lokatta - 31 oktober 2010 10:19

Ny dag!solen tittar fram lite grann,blir en promenix om en stund Alice ska vakna först.Idag har vi lyckats klippa klorna på Tyson,fick lura honom med godis.Han är verkligen livrädd att klippa sina klor.Hero'gubben han bryr sej inte alls.Blir en lugn söndag,kanske lite arbete i vår STOORA trädgård hahahaha.....Nu var det ngn som startade sin truck,mannen som ska testa så den funkar jag kan ju ha grejat med den så den inte vill starta allt för att han ska va hemma  mohaaaa...

Nu ska jag gå ner å titta vad "Naddis" gör...Tjingeling!!(Nu vaknade Isa)

Av lokatta - 30 oktober 2010 15:36

Lördag idag då,det är en typisk höstdag grått å trist,men ändå vackert på sitt sätt.

vaknade runt nio idag,käkade frukost sedan åkte vi till Hedemora å handlade.Nu har vi käkat lite biff,potatis,gräddsås å grönsaker,mums!!Nu sitter min älskling å Naddis å kikar på hockey å Alice går omkring på golvet.Tyson va uppe i sängen(vilket han inte får) å busade med Findus men det gillade inte han så han "smiskade"på Tyson.Nu ska jag kikade efter ett foto på Alice's första bilstol som jag ska maila iväg till en tjej,vi ska ev sälja den till henne.Blir en tur ner till kyrkogården sen oxå å tända ljus för våra kära som gått bort....

Sorry mina läsare men nu blire inge mer idag=),Pussss

Av lokatta - 29 oktober 2010 10:42

Äntligen fredag,wieeee!!Det betyder att min snutta kommer hem,hela familjen blir samlad så underbart....Igår kom min kärlek hem  ,så mysigt att få känna hans kropp emot min igen,hans läppar mot mina..mmm...Love you!!

Önskar att denna dag vore över någon gång,men tyvärr är klockan BARA kvart i elva.Har inga större planer inför helgen, ska städa lite sen blir det så klart en massa mys=).

Nää nu blire inge mer skrivet..sorry!!!=).Puss

Av lokatta - 27 oktober 2010 15:05

Grått kallt å trist,nu små regnar de lite oxå suck å jag som inte har ngt regnskydd med åt Alice,suck å dubbel suck.Löningsdag å betalning av räkningar,får iaf se kontot en liten stund haha.Snart ska jag bege mig hemåt,först hämta Isa så klart,sen hem å laga mat.Biter på lill nageln vet inte vad jag ska skriva meeer nu...Sååå tjingeling!!!!=)=)

Av lokatta - 26 oktober 2010 12:25

Kissnödig å frusen..brr...har nyss käkat gräddstuvad pyttipanna å ägg=).Nu vilar jg lite innan jag sk påbörja mitt em jobb.Måste handla LITE på hemvägen idag,blöjor till "Isas" dagis bla.´Dagens mat blir nog någonting trist,har så himla dålig fantasi suck...Finns ingenting som jag känner mig så där sugen på,men måste ju göra ngt för "Isas" skull annars hade de inte varit så noga med mat.

Nu måste jag gå å kissa,intressant info..haha..NOT!!

CIAO!!


Av lokatta - 25 oktober 2010 11:38

Ny helvetes vecka igen då suck..Känndes skit å komma till jobbet idag,misstänker att det är en ny "fajt" på g SUCK!!trött på detta nu vill hitta ngt annat å göra i livet.Känns som om jag städat färdigt.Får se vad som kan tänkas dyka upp hoppas att de dyker uppp ngt inom snart framtid.Annars får jg börja plugga men är inte så sugen på det till 100% heller.

Kyligt ute men vackert väder. Tack min underbara man för en fantastisk helg älskar dig så mkt,du är mitt allt.Hoppas veckan går fort så vi får vara i varandras armar igen.

Nästa vecka har jag sem ska bli så skönt,fast jag nyss börjat jobba igen så känns de faktiskt skönt å få va hemma en vecka,mysa med kidsen=).Önskar bara att min älskade oxå kunde få vara hemma....Nee nu blir det inte mer skrivet här ska strax iväg på ett uppdrag...*Kram*

Av lokatta - 21 oktober 2010 14:48

Kylig morgon men en strålande eftermiddag med sol...Snart dax å bege sej hemåt,fast inte direkt då sk ju å hämta mina flickor  .Ska göra "Naddis" favvorätt idag,pannkakor,blir hon nog glad när jag berättar det mammas snutta..

LÄNGTAR tills ikväll då kommer min snuffs  ,ska bli såå underbart å få hem honom..Måste upp på vinden ikväll å rota lite,se om jg hittar nå skoj  .

Segt detta är,men men...Må så gött.pusselipuss

Av lokatta - 20 oktober 2010 19:25

Sitter å väntar på världens bästa Nadja,hon är på kalas hos sin farmor,Alice sover hundarna härjar som vanligt...Fick nyss ett sms av min kärlek.

0 gradit ute får se om de blir nå snö som dom sagt,hoppas inte.

Längtar tills jag får ta en dusch,en varm=).

Pratade med mamsen nyss å tidigare med svärmor. I morrn kommer min kärlek hem..längtar!!

Nu ska jag bara relaxa en stund...pussss


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards