Alla inlägg under juli 2013

Av lokatta - 28 juli 2013 21:23

Kom hem ifrån stugna för ett par timmar sen tog med oss en räksallad hem från grillen mini ville som vanligt ha nugget pommes eller som hon brukar säga naggi fitti mölk hahahah...

Tog båten ut till stugan denna gång det funkade alldeles utmärkt trots att vi åkte galet först haha länge sen jag var på den sjön i båt men vi kom fram till sist iaf.När vi precis hade landat med båten vid "bryggan"(FD)så kom de en kvinna å berättade att dom skulle ha grill afton med tipspromenad men det var inget vi tackade ja till vi hade ju åkt dit för lite lugn å ro  bara få va..MEN!!! det visade ju sig att tips promenaden skulle gå över våran gård SUCK!!!tur det inte var såå många som passerade iaf.

Innan vi åkte hem var vi å hälsade på morfar han var trött så till en början kände han inte igen mig så det var lite ledsamt men innan vi åkte därifrån så frågade jag honom om han inte kände igen mig och då svarade han joodå så jag hoppas verkligen att han gör det...Känns så jobbigt hna har varit som en far för mig kan man säga har varit mkt hos mormor å morfar  under min uppväxt så dom betyder otroligt mkt för mig.

Oj va mkt det blev skrivet ikväll får nog avsluta nu och väcka min make som somnat  han som bara skulle vila....=)


Ha det så bra allesammans å var rädda om varandra.....

Pussar till mannen i mitt liv....

Kramar till mina prinsessor

Av lokatta - 24 juli 2013 10:36

Andra semester veckan är påbörjad)=.Idag för exakt 9 år sedan blev jag mamma för första gången helt otroligt hur fort tiden går.

Åkte upp till Älvdalen i sändags och kom hem igår hälsade på min pappa å hans sambo vart några riktigt trevliga dagar träffade även min farbror och hans tjej....Vi besökte en fäbod som heter Torrlidsfäbod den ligger ovanför Klitten i Älvdalen kidzen tyckte det va skoj med alla djur=).Har en tremänning som jobbar där uppe men hon känner inte igen mig och inte presenterade jag mig heller.

Jag och ungarna fick en tur i min farbrors tjejs Ford Customline från 1955 gissa om jag njöt=).

Nu ska jag ta och byta kläder=)=)...Hare gött!!!


Miljoner pussar till mannen i mitt liv...

Miljoner kramar till mina töser

Av lokatta - 1 juli 2013 21:36

Solig måndag kväll mini har somnat efter mycket om och män och här sitter jag fast jag borde vara på neder våningen å göra nytta suck!!! de här med egen tid det är något som INTE finns får ju skuld känslor när jag sitter här och slösar bort massa dyrbar tid som jag skulle kunna använda till och göra allt som måste göras...Jag behöver massage har såå ont i axlarna och i höger tummen me för den delen SUCK!!neej nu ska jag inte klaga ngt mer solen skiner ju borde kanske gå ut å sätta mig en stund å njuta man vet inte hur länge solne kommit för att stanna den här gången i morrrn bitti kanske de spö regnar.....Husdjuren ska ha mat nu först å främst fast jag är ju fruktansvärt röksugen så blir nog en vända ut iaf=)......

Tjingeling!!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards