Alla inlägg under augusti 2011

Av lokatta - 28 augusti 2011 17:43

Sitter och lyssnar på volbeat-heaven or hell bra musik   .Solen skiner gött där ute..Har varit in till Borlänge en sväng idag passade på att klippa mig när vi var in till Kupolen så nu är man av med det slitna  MEN!!Huuuuu va dyrt det är å klippa av en liten bit skam!!!men men dom ska väl ha lön dom med så klart.Va in på Sisters provade en jätte fin klänning som min man valde ut som jag ska ha på mig när vi ska på Åkeriförenings träff i september ska bara köpa ett par skor som passar till...tack min älskling  .Resterande av denna söndag blir det mys med min kärlek och fixa inför morgondagen.

Kanske ska berätta om fredagen lite oxå var ner i Säterdalen med svärmor å tittade på Lars-Krizters åååå va bra dom är ,trist nog åkte svärmor hem efter ett par timmar   men jag reder mig själv träffade på en tjej som heter Sofie som jag känner lite grann + att jag träffade svärmors granne Sandra som jag följde med resten av kvällen/natten  trevlig tjej.Jooo då jag fick dansa oxå  kom en "dvärg"kille från Mora å bjöd upp mig,kallar alla som är kortare än mig för dvärgar inte så snällt kanske...Blev uppbjuden av en snubbe från gatukontoret oxå så jag stod inte i ett hörn å vaggade hela kvällen förresten de gör jag inte annars heller är det en bra låt så dansar jag för mig själv inget mer med det ...Förresten träffade Lisa oxå i dalen var några kända ansikten där iaf=)...Blev en toppen kväll.....synd bara att svärmor inte stannade kvar men men...Nu ska jag kika på nätet om det finns någon "postiche"eller hur det stavas tycker jag har så kort hår...Sov heeeeela dagen igår tar hårt på en å va ute å härja hahahha..F-n va avis jag blev när Peter i Lars-kristerz dansade med en tjej i publiken what a fuck!!vill ju JAG göra JAG å ingen annan än jag..Så de så!!!!*S*..Nää nu ska jag sluta med min pladder för denna gång....Mås å gott alla mina läsare å alla ni andra med så klart...var rädd om er....

Av lokatta - 23 augusti 2011 11:18

Sitter på jobbet=) ska strax äta lite mat..inte hungrig heller men äter för å inte bli hehe.Klev  på vågen här omdagen var inget att glädjas över precis...suck!!har gått upp igen=( eller är det så att vågen visar fel?!hehe...neee jag märker ju på mig sj oxå att jag ökat i vikt.NÄR ska jag ta itu med det då???kan jag bara svara på själv....

Färgade håret i helgen....mellan brun såå nu är blondie blondie puts väck till nästa gång jag får ngt ryck å vill va ljus haha...Nu ska jag ut å ryyyyka=)....Må så gott alla...Puzzzzz

Av lokatta - 10 augusti 2011 19:28

Sitter och lyssnar på Little bo and the virgins ..regnig dag=( trist trist...

Hela familjen är hemma sååå underbart...Är lite små trött meen det går väl över ska gå ner å göra en kopp kaffe=),har tinat mina å "naddis" bullar så blir nog en sådan med..HMM!!jag som skulle börja banta..hmmmm!meen ska iaf komma igång med träningen igen har jag bestämt....

Igår kom min kompis Erika till Säter å hälsade på...va riktigt skoj vi var ner i dalen en sväng va tisdags träff där MYCKEt fina bilar....hoppas få mer kontakt med henne nu=)..F-n skulle behövt bleka min peruk oxå..suck!!kanske blir en sväng till Blge i morrn då sk jag inhandla färg...förresten träffade Madde som jag bodde granne med på Åsen igår fick hennes nr kan hända man går å hälsar på henne ngn gång=)...

Nähää nu kommer jag inte på ngt mer å skriva snart dax å lägga kids....Pusssen  

Av lokatta - 7 augusti 2011 18:45

Regnig dag..suck!!!trist med regn tycker det kan regna på nätterna å va uppehåll på dagarna men ack nej ack nej suck!! har inte gjort så mkt idag,kom hem från stugan för ett par tim sedan har tillbringat helgen där tillsammans med min underbara familj och våra två busar på 4 ben...badade lite i lördags annars har vi bara njutut av skogs luften=)..

Ååå nu är jag rööksugen såå blir inte så himla mkt mer skrivet faktiskt..kidsen tittar på tv å äter chips love ligger i sovrummet å kikar på tv..sj ska jag gå å ta en rök sen packa Alice's dagis väska sen hänga tvätt sen står det inte på förens små damerna ska sova dagis å fritids i morrn då...

Litte bo And the virgins spelade i lördags i Rättvik...Jerry W mfl i leksand i fredags..SNYYYYFT!!! suck!!nåååjaaa....rev ner en affisch på little bo and the virgins vid ICA i "Floa" mohaaaaaaaaa....va f-n va ju en gammal dom spelade ju i Nås förra lördagen....NU MÅSTE JAG BLOSSA!!CIAO PÖZZZZZZZZZZZZZ

Av lokatta - 3 augusti 2011 22:03

Solig och varm dag ett helvete rent ut sagt å jobba i...phuuuuu!!!meen nu är det kväll å snart läggdax...va trött som f-n tidigare men så drack jag kaffe å blev pigg som en mört är väl typiskt...Kärleken kom å hämtade mig på jobbet idag  en riktig överraskning...Vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt....Sov gott alla....pözzzzz

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards