Alla inlägg under februari 2013

Av lokatta - 11 februari 2013 13:19

Ny vecka igen då..är inte på jobbet är hemma med sjuk Alice men hon börjar bli frisk nu så i morrn blir det förmodligen jobb å dagis igen om de inte blir några drastiska förändringar ikväll.

Ute snöar de å snöar å snöar har fått nog nu vill ha vår å värme..LÄNGTAR!!

Funderar fram å tillbaka på att tona om mitt hår neej inte rött denna gång utan brunt meen har som sagt inte bestämt mig så vi får se=).

Mannen är å skruvar med lastbilen Alice tittar lite på "bompa" förutom det har viu pusslat,målat och pärlat lite men de tröttnade vår lilla tös på ganska snabbt.

Undrar vad man ska göra för käk idag då?!suck!!skit dålig på att komma på ngn mat å till laga är väl lite så här oxå att jag tappat stinget när det handlar om matlagning tyckte det var roligare förr konstigt kanske men men....

Ska se om jag hittar några foton å lägga in i inlägget=).

Här kommer ett foto på mattes babe;)


    Mannen i mitt liv  

Å nu kommer några ego bilder hahahaa....

  Laddar inför utekväll i Karlstad=)

  Någon slags pose hahahaa..

Nu får de va färdig kladdat för denna gång...må så gott alla...

Puss till min älskade

kramar till mina flickor


Meeen fyyy faaaaan rent ut...ska aldrig mer lägga in näääär bilder...har ju för faaan snooooor i näsan juu...vidrigt!!!!

Av lokatta - 7 februari 2013 11:05

Nu var det så här vidrigt länge sen jag skrev ngt igen suck!!måste bli bättre på att göra inlägg så är de bara.

Hemma halva dagen igår å idag Nadja har feber å Alice har oxå de nu sen är dom snuviga själv har jag klarat mig än så länge *peppar peppar*.

Bubblar med Tess på FB samtidigt som jag skriver skoj att vi fått tillbaka kontakten igen men så har det alltid vart med oss vi har försvunnit korta perioder för att sedan komma tillbaka.

Ska vika lite tvätt här strax men först blir de lite skn musik å liiite träning.

Kommer inte på ngt mer å skriva just nu....


Puss till mannen i mitt liv

kramar till mina flickor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards