Alla inlägg under februari 2012

Av lokatta - 28 februari 2012 13:28

Människor är underliga varelser.Det är så man skäms ibland över att vara människa.Vi är dom värsta djuren *ryser*.
Usch nu är jag röksugen.Ska göra hårförlängning gillar inte å va kortklippt längre det är liksom inte jag.Idag åker mamsen hem trist å tomt de kommer å bli men men.

Usch nu är jag hungrig oxå,är f-n de jämt(nästan) Gravid???!!Nee duuu inte en chans...Fick nyss ms av min LOVE han är på väg hem wiiiiiieeeeee=).

Nu äter jag kakor ist för å blossa....meen ska gå å göra sista rycket för idag nu....det där lät ju de oxå hehehe

PUSSSSSSSSSSS

Av lokatta - 10 februari 2012 13:57

Fredag igen sköönt med helg.....

Svårt att skiljas från någon man älskar,man kramas sen skiljs man åt.Det sista man ser är en blick eller en ryggtavla det etsar sig fast dom första timmarna dagarna är jobbiga sedan går det över för jag VET ju att vi ses ju snart igen min älskade dotter mammas ängel.Livet som varannan vecka mamma är ingen dans på rosor....


Till alla mina nära och kära som jag inte träffar så ofta av olika anledningar ni ska veta att jag tänker på er och att ni har en plats i mitt hjärta.


Livet känns tungt ibland många minnen som rullar i huvudet tårar som kommer.Äsch va fan går ut å tänder en cigg å tar ett djupt andetag..Måste va stark men inte alltid lätt....


Jag älskar min underbara make och mina älskade barn..ni är mitt ljus i livet...


Tack!!!

Av lokatta - 6 februari 2012 10:25

Ny vecka igen..inte så kallt som tur är.Inget planerat inför denna dag mer än att jobba å umgås med mina barn älsklingen är ute på vägarna å han kommer nog tyvärr inte hem ikväll.Ikväll åker mamma hem oxå hon har varit hos oss sen i lördgas trist att hon åker hem.Men hon vill väl eller måste kanske.

Vi har vikarier här på jobbet  men det kanske jag har berättat tidigare,Maria är i polen och Anne är ju hemma å är sjukskriven..Vet inte riktigt vad jag ska skriva vet det var länge sen jag skrev ngt så de borde finnas massor men är tomt i huvudet på mig.Sänder en tanke till mina nära och kära..Även fast vi inte ses så ofta så finns ni i mina tankar .

På lördag är det meningen att jag ska på kryssning med en väninna ska bli kul=)får hoppas de är lugnt på vatten bara.

Nää nu blir det inget mer skrivet för denna gång...

KRAM




Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards