Alla inlägg under juni 2013

Av lokatta - 30 juni 2013 21:20

Söndag kväll igen då fyyyy va helgerna går fort=(käkade ute idag med familjen och svärmor på Athena god mat men dom lägger på alldeles fööör mkt.Strålande väder hela dagen men det blev inte att varken bada eller steka i solen får göra det på semestern jobbar 2 veckor till sen är de fanemej seeemmmeeessstteeerrr!!!!!4 veckor=)men som vanligt så ska man ju hinna med ALLT på dessa 4 veckor men likförbannat blir inte hälften gjort lika jämt.

Blir å se klart en film ikväll innan sängdax äta lite chips å dipp vet jag borde INTE kommer att få sånna skuldkänslor efteråt eftersom jag VEEEET att jag MÅSTE ner i vikt för de funkar inte längre det här....Nu får de nog tjötat om min vikt osv...nu ska jag logga ur detta....HOPPAS mini är lätt hanterlig i morrn hon är såååå morgon trött så de heter duga å trotsig men förhoppningsvis går de över snart....

Ska kika lite på lisebergs sidan nu......Ciaaaaooooo!!!


Puss till mannen i mitt liv å mmmm..tack för i fredags och för idag *blink*


Kramar till mina underbara döttrar

Av lokatta - 28 juni 2013 22:52

Äntligen fredag såå skönt med helg har varit underbart väder hela dagen.

Hoppas fin vädret kan hålla i sig men det kan man väl bara drömma om antar jag.

Äsch vet ni nu tänker inte jag skriva något mer...hare gött!!!!!

Av lokatta - 2 juni 2013 17:29

Har jobbat ett par timmar idag har hjälpt Maria att storstäda soc var alldeles genomsvettig när jag kom hem tur det finns dusch.

För övrigt har vi inte gjort så mkt idag förutom att vi var till Hedemora en sväng.Solen lyser med sin frånvaro men de är "kvaft" kanske blir det åska kan behövas det med så luften får rensas ur lite.

Undrar om om jag inte ska köra igång med å rensa ur lite kläder i Alice's rum hon växer ju så fort den här donnan det är inte klokt.

Vad har hänt för övrigt denna helg..vi var i stugan från fredag till lördag jag,bejb,Alice å mamsen var riktigt trevligt skulle givetvis varit kvar tills idag om inte jag skulle ha jobbat.

Ååå va jag längtar ut på "rock" nu vill daaaaansaaaaaaa  måste vi iväg på ngt snart.

Nee om man skulle ta och göra ngt istället för att sitta här å uggla=).


Ha en fortsatt fin söndag!!!

Pussar till underbaraste mannen

Kramar till mina prinsessor

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards