Alla inlägg under mars 2011

Av lokatta - 31 mars 2011 18:20

Sitter å slöar lite små¨trött lite bloss sugen..ska strax ner å ge Isa kvällsmat sen ska jag packa för i morgon bär det av till Leksand ska titta på min idol JERRY W....WIIIIIIEEE!!!!mamsen ska med vi ska bo på en herrgård(hotell) blir myyys.

Ikväll kommer min kärlek hem kommer runt 21-22 tiden någonting.få kramas lite mmmm....I morrn kommer Naddis hem....längtar!! hinner ju inte träffas så mkt i morgon meen på lördag=)....Nu ska jag äga mig åt Isa.....

Pusselipuss=)=)

Av lokatta - 23 mars 2011 12:27

Ska försöka plita ner några rader va ju ett tag sen,sitter på jobbet har lunch.

Skönt att våren är på väg va riktigt kanon väder igår men ska bli kallt till helgen sägs det. Usch!! i morgon ska jag till Falu lasarett är såå nervös men det kommer väl å gå bra.Svärmor ska ta hand om barnen,tack för att du finns kära svärmor  .I natt sov min love hemma,underbart...meen nu lär han väl inte komma hem förens i morgon skulle jag tro.Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ärligt talat denna blogg börjar bli tråkig kanske..kanske dax å lägga ner?!..nääää måste ha den kvar känner jag.....

Av lokatta - 19 mars 2011 17:48

Ska försöka skriva ner ett par rader..Häärligt väder har vi haft idag skönt att våren är på väg nu...Älsklingen har åkt å hämta en film kidsen tittar på barnprogram.Jag har ny look=),har blivit blond=) ska försöka sätta in foton på det sen.Nu får jag sällskap av en liten alice förmodligen kommer hon å trycka på allt suck...har ganska fel hon sitter bara å tittar.Om 2 veckor ska jag å mammi på Jerry w i leksand på tegera arena....wiiieeeeee=)..längtar,andra gången jag ser honom var med love Globen å såg honom han är  underbar....Nu blir det inget mer skrivet får ej va i fred.....pusssss

Av lokatta - 9 mars 2011 17:35

Länge sen jag skrev något..JAG VET!! borde kanske lägga av å blogga eftersom jag inte skriver såå himla ofta...Men det vill jag ju inte *S*.sitter med alice i knä nu så det blir pekfinger valsen hihi precis som när hon va liten..meen hon satt ju inte still så länge nu hihi....Nadja tittar på barnprogram ska strax ge dem kvällsmat sen stoppa dom i badet sen ska jag färga håret;),kul å exprimentera=)...min love å Tyson är ute på vägarna skulle till Västkusten..var hemma i natt iaf....Nää nu blir det inget mer skrivet....Må så gott!!!Pusselipussssss

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards