Alla inlägg den 24 september 2009

Av lokatta - 24 september 2009 17:43

Bloggar om detta datum för det var då hon kom till världen vår lilla tös Alice...51cmlång 3730g..Såå otroligt söööt..blå ögon och svart hår..Min make var fantastisk under hela förlossningen han fanns där och stöttade mig..Miljontals röda rosor å pussar till dej...Var ingen lätt sak att få ut henne gjorde ONT ONT ONT...Hade bara lustgas som smärtlindring inget jag rekomenderar.Med min först födda Nadja hade jag ryggmärgsbedövning och lustgas... med henne tog jag smärtlindring innan oxå ångrar  att jag inte gjorde det denna gång med. Åkte hem efter en dag,kom min älskade och svärmor å hämtade oss=).Sedan åkte vi till Djurås å hämtade Nadja  så mor fick se henne oxå....Såå nu är Nadja en stolt syster å min make en stolt pappa=).Underbart!!

Just nu sover hon lill grynet...ska ta reda på lite tvätt å hänga  innan det är dax å ge henne mat å eventuellt bada henne..

Avslutar detta skrivande för denna gång nu får se när jag skriver nästa gång för ni som har barn vet juh hur det är med tiden *L*.

KRAM

 

 

 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards