Alla inlägg under juni 2010

Av lokatta - 30 juni 2010 11:51

  Regn å blåsväder idag,än så länge..hoppas det blir finare senare.Alice åker runt i en resväska dragen av sin syster..såå sött  .Min älskling jobbar,men han kommer hem ikväll  .Nuu tittar solen fram lite igen.Kommer inte på ngt å skriva här nu.Byeee


Av lokatta - 29 juni 2010 11:29

Strålande dag även denna.Vi har varit till lekparken en sväng,Nadja cyklade.Men hon vill inte vara kvar så länge när det inte fanns några barn där å leka med.Fick vi gå hem igen då.Sitter nu å fundilerar på vad jag ska göra för mat idag,dålig fantasi som vanligt.En liten tös som klänger på mina ben ska ner å ge henne mat strax sen antar jag det är sovdax för henne.Min bejb är ute å kör som vanligt,min snarkande snutteplutt..han fick lägga sig på soffan i natt annars hade jg inte fått en minuts sömn....Får se vad vi ska fördriva resten av dagen med..Nu ska jag iaf gå ner å ge fröken Alice mat....

Av lokatta - 28 juni 2010 15:50

Tänkte jag skulle skriva några rader här innan jag "hoppar" in i duschen.Strålande väder idag=),har inte gjort så mkt tvättat å varit ute å njutit lite av det fina vädret.Har brukat dammsugaren lite oxå haha.Alice reser sig upp överallt nu,för tillfället är hon inne i badrummet å Nadja är ute å leker.

Min gosis jobbar men han kommer hem ikväll.

Känns som att jag inte har så mkt att skriva idag,sååå det får bli ett avslut här nu...

Av lokatta - 27 juni 2010 17:32

Tack mina nära å kära för en myysig helg...bamsepuss till dej min älskade make,finns ingen som du  .Å jätte kramen till mina barn som varit så snälla hela helgen  .Vi har hafft en underbar helg i stugan tillsammans med min mamma å hennes sambo.Vädret va lite tasskit på midsommar afton men gårdagen va fin.Tog premiär doppet igår,brrr va lite kallt faktiskt.Jag å min make tog en liten båt tur på midsommar afton oxå,det var mysigt..OJ höll på å glömma att Hero'gubben va med oxå.Provade att fiska lite oxå men vi fick inget,men Tobbe däremot han fick en LITEN fisk men han släppte ner den i vattnet igen.

Klippte gräset när vi kom hem,blev svettig som bara den men skönt å röra på sig.

Iof har vi ju inte gjort annat när vi gått fram å tillbaka till stugan från bilen sen upp å ner för backen från sjön.Synd nog hade vi ingen midsommarstång,men det var ingen som saknade ngn heller verkade det som..men det hade ju vart skoj om vi hafft en..dansat små grodorna...hihi..Nej nu känns det som att det får vara nog med skrivande för idag.....  -liga  kramar *L*

Av lokatta - 24 juni 2010 10:30

Solen skiner underbart även denna dag.Har bet lite räkningar.Världens tjurigaste å tjusigaste Alice står i sin säng å gapar..hon visade nyss tecken på trötthet men när man väl lägger henne så är det bara gap å skrik..Gick å tog upp henne nu så nu sitter hon på golvet.Dom ringde från Nadjas dagis,ska hämta henne i två snåret då dom var hembjuda till en dagis kompis efter lunch..Ska snart ta mig en dusch å klä på mig men först ska jg nog klä på Alice å ta mej ett bloss.

Om några timmar kommer min älskling hem  ,ska bli såå underbart å få hem honom.

Önskar alla en trevlig midsommar!!  

Av lokatta - 23 juni 2010 09:23

Ännu en strålande dag har anlänt till vår lilla stad,men fick inte ett så trevligt uppvaknande precis.Vaknade av en DUNS,blommkruka,lampa hade åkt i golvet..Gissa vem som hade ställt till med det?!.fröken Alice....men får väl skylla oss själva lite oxå när vi har hennes spjälsäng så nära fönstret.Nu kryper hon runt på golvet här å rensar vardagsrumsbordet hihi...

Funderar på hur man ska fördriva denna dag då.Ska väl ta en promenix till affären när vi fått på oss kläderna.I morrn kommer mammas  "posmosmissis" hem,ska hämta henne från dagis   .Näää nu ska jag göra slag i saken å "hoppa" in i duschen å få på sig lite kläder även denna dag.....Tjingeling!!



Av lokatta - 22 juni 2010 13:24

Tråkigt tråkigt tråååkigt!!ångrar djupt att jag flyttade till denna stad ibland.Längtar tillbaka till jobbet,där har man iaf ngn käft å prata med.Tråkigt å gå hemma så här när man inte har ngn människa  som kommer å besöker en som man kan sitta å prata skit med,men så är det ju när man inte känner så många.Visst!!det är vackert väder borde inte sitta här å uggla,men jag tappar lusten till allt stundvis lusten till att hitta på saker.Ska väl ner å laga lite mat här snart..får se  vad det blir..Först ska jag ha ett bloss iaf...J-vla hund å yla så fort Lisen skriker lite, snart slår jag f-n ngt hårt i huvet på han.Nej nu blir det inget mer skrivet idag..................

Av lokatta - 21 juni 2010 11:08

Måndag idag,ny vecka full av ensamhet.Bara jag å Alice hemma denna vecka. strålande väder ute,får se om det blir å njuta ngt av det idag,har en del å göra här inne..meen har 0,0 lust  till ngt idag som det känns just nu iaf.Det var då en trevlig helg iaf..Möör i heeela (nästan iaf) kroppen idag,men ska det dansas så ska det hehe.Ngn som är lite små grinig på mamma nu så jag ska ägna min uppmärksamhet åt henne här nu..

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards