Alla inlägg under december 2015

Av lokatta - 13 december 2015 14:58

Hej hopp alla glada!! hoppas ni  har en fin tredje advent och lucia.Här har vi mysdag på hög nivå jag och mini, kärleken åkte tidigt för å jobba han skulle med båten till Danmark har ingen aning om när han kommer hem nästagång så fort som möjligt hoppas jag..Naddis är hos pappi kommer hem på fredag=).

Brr svinkallt ute men ingen snö har vi fått och det verkar som vi får en grön jul trist!!!jag längtar verkligen efter snön.

Har inte gjort så jätte mkt i helgen bakade lussekatter igår annars har de varit lugna gatan skönt det med ibland ju.

Nää nu får de nog bli en varm dusch...Ha en fortsatt fin dag...var rädda om er...Puss å kram  

Av lokatta - 10 december 2015 12:16

Sitter på jobbet..ler...Skit trist väder ute  längtar så efter snön.Idag ska jag å göra nytt pass för i Januari sticker vi mot Kapverde=),värme värme vääärme...just ja jag ville ju ha sö nyss men de är för att det är så tråkigt me regn å rusk då vill jag hellre ha snö så de blir ljusare...bara å hoppas att det kommer snart...Igår tog jag fram alla tomtar tror aldrig jag varit så tidig någon gång men känner att det är skönt å ha det gjort....

Passar redan nu på att önska er alla en trevlig helg utifall jag inte hinner med något mer inlägg....


Pözzz

Av lokatta - 9 december 2015 15:00

Ojojoj läänge sen jag skrev något nu...skäms på mig ingen ordning alls ju..Snart går vi mot jul underbart men tyvärr har vi ingen snö vilket jag tycker är super trist ingen jul  utan snö lixom sen blir de så mkt ljusare...

Har hittat en blogg som jag brukar kika in på då och då... en super mamma med 7 barn hon är verkligen guld ni hittar länk till hennes blogg på min sida=).

Må så gött...förresten jag var å kikade på Jerry w i början av november lika suverän som alltid....

Pözz till er alla

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards