Alla inlägg under mars 2015

Av lokatta - 19 mars 2015 14:21

Då börjar veckan gå mot sitt slut igen då tycker veckorna går så fort hinner inte riktigt med.

Usch va jag hatar gammla ruggiga griniga kärringar *ryser*det är så man vill spy ibland....men men man kommer väl dit själv en vacker dag.

Skönt att våren är på g iaf ngt positivt mitt i allting.Sitter på jobbet å skriver *hysch* *L*..Näää nu måste jag sluta skriva av en anledning och den är inte för att de kommer ngn utan ngt annat haha

Av lokatta - 10 mars 2015 19:00

Hmmm!!Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig nu haha men so what;-)det är som de är. Mamsen har varit här nästan en vecka vilket har varit trevligt hon åkte hem idag känns tomt....men förhoppningsvis så ses vi snart igen..

Tisdagkväll snart fredag haha tänk att man längtar så intensivt efter helgen varje måndag påbörjas

 nedräkningen haha.

Måste erkänna att jag är en usel bloggare..skäms på mig!!!är iof inte bättre på att "kvittra" heller för den delen är nog fäääjs boook som får mest uppmärksamhet.

I helgen ska jag och kidzen va ensamma hemma får se vad vi hittar på för ngt.I morrn flyger mannen till Göteborg för å hämta en till lastbil ska bli spännande att se den sen.

Skönt att våren är på väg nästan all snö är borta men det är ett riktigt blåsväder ute....brrrr....Tänk att det ska va så svårt å komma på ngt å skriva.......helt otroligt!!haha...ska kika om jag hittar några bilder å lägga upp=)=)


CIAO!!!!


Me myself and I  

    

Aztro mannen

Av lokatta - 1 mars 2015 16:42

Söndag idag och det snöar meen som tur är så lägger de sej inte iaf  näää för nu vill vi inte ha någon mer snö nu får våren allt ta och komma  längtar so much!!!!har jobbat idag med Maria skurat å bonat golv pööööörfekt få lite komp timmar.I morrn är allt som vanligt igen med måndag å skola som drar igång.

F-n va svårt det är å komma på något å skriva men det är väl så det händer väl inte så mkt i mitt liv som är värt å skriva om......Iof kan ju skriva om när jag äter skiter å pissar å sover å varndrar me vovven å pussar på gubben å pratar me mina kids hahahahahahah!!!!vore intressant läsning????????

Undrar va man ska hitta på nu då måntro??!!*fundilerar*...Ähhhh ingen ide å sitta här och försöka komma på något vettigt å skriva.....Må så gött allihopa!!!!Ähhhhh nu vet jag inte va jag gjorde försökte infoga muuusik meeen de verkar inte fungera....haha.....finns mkt å lära som 34åring.....((((Kollade de funka visst hihihihihi)))

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards