Alla inlägg den 14 september 2009

Av lokatta - 14 september 2009 12:45

Ny vecka igen.V40 tiden går ut i morrn för mig ska ut till mvc idag sista kontrollen HOPPAS jag

Va me min älskling till Sveg igår mitt ute i skogen va vi å lasta skrot...gissa om de va mkt mygg..Det va mygg mygg å åter mygg å SKROT hehe.Sedan åkte vi vidare till Gävle å la oss och sov. Lossade vi skroten  på morgonen som hade med oss från Sveg.Blev avsläppt här hemma för några timmar sen min älskade sk vidare till Mora.Mysit å åka lastbil=o).Gissa vikka som blev glada när "mamma" kom hem då??!!!

Nu kanske ni undrar vart hunden var någonstanns,han är i Djurås hos min mamma å hennes sambo.Tyvärr går det inte å ha honom med sej i lastbilen han tar sej i men  inte ur..

Har precis kommit ur duschen,ska åka med en buss som går strax efter 15.Har man fått på sej kläder igen då...LÄNGTAR tills den dagen kommer då man kan ha sina älsklings kläder på sej,om nu den dagen kommer...men har gett mej f-n på att jag sk gå ner i vikt sen så.VÄGRAR bli ngn B.I.B igen=).

Nähä!nu ska jag gå ner och dricka vatten sen fixa till mej...

KRAM

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards