Alla inlägg under juli 2011

Av lokatta - 31 juli 2011 22:11

Var på världens bästa rockabilly band igår Little bo and the virgins dom är bara sååå bäst....Dom spelade i Nås..hade mamsen med mig..kärleken körde oss...Hade en ny klänning på mig en svart med vita prickar å spets framtill vid brösten och svarta skor med vita prickar va såååå tjusig..Mamsen hade en likadan vi köpte dem på H&M . MEN!!! det som störde mig mest av allt det var att dom spelade en massa j-vla disco musik innan little bo började spela morrr...dom spelade egentligen inte alls så mkt som jag hade önskat att dom skulle göra..suck! fucking disco musik säger jag då bara....MORR!!Tror jag tar med familjen nästa helg och åker upp till Rättvik dom ska spela där under Classic car week...VILL VILL!!! då är det då f-n ingen j-vla disco som förstör..trodde dom skulle ha discot någon annanstans på området men i hel...heller...SUCK!!!!!Snart ska jag ta en dusch sen blir det sängen för nu är denna semester tyvärr över suck å dubbel suck så nu är det bara back to jail som gäller....buhuuuuuuu!!!!!!.

Meen först vill jag ha massa mys med älsklingen innan jag ska sova...*L*.

Nu blire inget mer skrivet för idaaaag....mås å gott alla....pözzzz

Ps.Fick iaf en skiva med världens bästa band som dom kastade ut å jag lyckades hitta på golvet...ler...Ds.....

  Bara en liten bild..ler...


  Här är skivan som jag fick..suuper bra=)


  LER

Av lokatta - 24 juli 2011 18:50

Idag fyller mammas stor snutta 7-år nu är hon exakt 7år och 2timmar 15 min ca=)..Läskigt va fort tiden går..vi har käkat god mat som älsklingen har lagat och så givetvis tårta jordgubstårta som jag skrivit Nadja 7-år på och givetvis bullar och kakor=).paket blev det oxå=) tror hon blev nöjd med allt...Mormor och Tobbe kom oxå men Tobbe var tvungen att åka hem för han ska jobba i morgon...men mormor stannar kvar=)...

Nu sitter små bruttorna å tittar på film,Joggi bear=) passar mamma på å surfa hihi...Tyyypiskt mig va...LER:...Nu kommer mamma upp hon ska titta på film med brudarna...Love har varit ut å prov startat lastbilen nu kom han upp...

Vet inte vad jag ska skriva mer nu.....må så gott alla....pözzzzzz

Av lokatta - 23 juli 2011 22:37

Idag har familjen Jansson/Birtah varit på en dagskryssning till Mariehamn vi åkte med Viking-lines Rosella....SHIT!!!va kvavt de va på denna båt ingen luftkonditionering alls så j-vla jobbigt  SUCK!!!bästa stället att vistas på va ute på däck.....Kidsen trivdes då iaf va huvudsaken det...fanns lekrum för dem..Naddis blev tatuerad å fick ansikts målning de tyckte hon va skoj....Alice höll på att ta livet av sin far när vi skulle käka i buffe i restaurangen hon satt knappt still en minut haha nu tog jag väl i lite då...ler...helt ok mat var det iaf....

Nu sitter jag här och dricker en öl ska snart ta mig en dusch sen står det inte på förens jag ska sova har varit vaken sen 04:30 i morse vi åkte strax efter 5, båten gick 9:30 från kapellskär och jag vill ha god tid på mig när vi ska åka någonstans så man hinner å stanna å röka osv....

Nääää nu blire inget mer skrivet för idag....Jag kanske är tråkig meen what a fuck!!är trött som en pantsari......TJINGELING!!!

Av lokatta - 22 juli 2011 11:14

Pissväder idag...suck!!åskar gör det oxå men det är ganska mysigt oxå=).Mammas snutta kom hem igår....=)...

va till Blge igår med svärmor c/o jg köpte ett nytt bälte på Indiska som jag ska ha till mina klänningar=).

Står still i min hjärna denna regninga dag.....

pözzzz

Av lokatta - 20 juli 2011 21:02

Sitter å dricker ett glas vin har gjort allt jag ska så jag tycker jag är värd ett glas...Saknar min bejb önskar han va hemma nu..KANSKE kommer i morrn eller fredag....vänta å längta!! nu är jag bloss sugen meeen får allt stå ut en liten stund till.....Alice'gumman somnade snällt ikväll strax innan åtta,mammas lilla Isa .

Har varit fint väder hela dagen idag riktigt nice...hoppas det blir detsamma i helgen när vi ska ut på en dagskryssning ....Förresten fick besök av min naddis gumma å hennes far för några timmar sen hon hade längtan efter mamma så Fredrik va tvungen å skjutsa hit henne en stund...mammas skrutta 

Suck!!!har nyss läst en patetisk blogg kan inte annat än skratta...iof min kanske inte är nå bättre den heller...

Nu ropar Isa lite..kan va mardröm....eller ngt....får gå in till henne om hon inte somnar om.....avslutar skrivandet.....pözzzz  



Av lokatta - 19 juli 2011 08:26

Ny dag igen solen skiner så länge de varar...Igår kväll tog jag premiärdoppet ,va faktiskt ganska kallt precis när man kom i men sen blev det skönt=).Snart frulle dax här fast jg hade inte haft ngt emot å lägga mig å sova ngn timme till meen tror inte Alice är så pigg på det.Hon väckte mig vid 7 sen gick vi och la oss i soffan å myste en liten stund.Skulle behövt städa idag suck men som vanligt har jg ingen lust finns ingen som är så lat som jag fast ibland får jg nått ryck .

Idag har min kärlek åkt å jobba tomt utan honom men dagarna går nog rätt fort han skulle försöka va hemma på torsdag=).

Nu blire inge mer skrivet ska gå ner å ta mig ett bloss sen blire som sagt frukost sen påkläddning=).......CIAO!!!!! 

Av lokatta - 17 juli 2011 12:28

Jag är RASTLÖS!!!!MORRRR!!!!vet inte vad jag ska göra åt saken,känner INTE för å ta tag i alla måsten det känns trist åååå jag vet inte vad.Underbart väder ute men det gör inte saken bättre det heller...Har min kjol på mig idag som jag beställde från Ellos meen tycker jag ser ut som ett krockat skithus i den hahahaha....fläsket dallrar mohaaaaaa...lika bra å skaffa sig en gjutesäck å dra på sej...Borde kanske träna eller banta nee banta är fel ord för mig äta mindre=)..meen är så mkt man borde göra så...suck!!!meeen det är väl bara å gilla läget denna söndag...fööörsööka lugna ner sej å bli som folk igen haha...Ska gå ut på blocket å se om jag hittar ngn kul hund....må så gött alla som smyyyger runt på min sida=)=)

Av lokatta - 14 juli 2011 20:03

Vi har varit i Stockholm idag vart på Skansen och hälsat på mina kusiner haha....har haft en kanon dag  skiiit mysigt....Tjejerna har varit JÄTTE duktiga=)...Sååå med andra ord det har varit en toppen dag.....Tack för en fantastisk dag mina underbara flickor .Tack min älskling ..Tack underbara svärmor .

KRAAAAAM 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards