Alla inlägg under juni 2012

Av lokatta - 17 juni 2012 17:40

Min kärlek ligger å snarkar som faaaan i sängen blir galen av de där ljudet.Finns inget värre ljud å lyssna på..huuuuu!!!

Fattar inte hur alice står ut med å titta på tv bredvid honom men hon är väl så inne i barnprogrammet så hon hör inte..va in å stängde dörren fick se att dom sov båda två hon kanske tycker de är sövande å lyssna på pappas snarkande.Ååå nu tittar solen fram de har regnat nästan hela dagen,vill att sommaren ska komma nu med sol å värme så man kan bada..

Käkade pizza idag(vet att jag inte behöver någon)man blir såå törstig av de tror jag dricker upp hela vatten kranen snart hahaha..Suck!!nu öppnades dörren in till dom sovande igen..snaaaark snaaaark!!!får hon spela lite musik så hör jag dom inte....skriver mer en annan dag...CIAO!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards