Alla inlägg under november 2012

Av lokatta - 21 november 2012 21:34

Onsdagkväll då...Har varit hemma idag varit på akuten vaknade 3 i natt å hade fruktansvärda magsmärtor beror ju på stenarna jag har i magen men tro inte att de gjorde ngt åt de där inne mer än att ge mig en spruta å skriva ut tabletter SUCK!!jag var för frisk för att få stenarna utplockade sa dom hade jag haft feber el ngt så hade dom tagit ut dom akut det enda positiva va att dom skulle skicka en remiss till kirurgen för jag sa till läkaren att nu är jag trött på att ha det så här nu vill jag bli av med dom får hoppas att jag får komma in snart.

Tusen miljoner pussar till min älskade som kom hem ända från Norrköping för att kunna skjutsa in mig till Falun jobbigt när man inte har några anhöriga i sin närhet.I morgon blir det jobb igen då tänker inte va hemma i onödan inte känner mig fit for fight nu så då finns det ingen anledning till å va hemma i morgon MEN det värsta är ju om smärtan kommer tillbaka när sprutan går ur kroppen tur jag har några tabletter å "suppar" kvar inte för att dom hjälper så mkt då men lite grann iaf.

Nej nu får det vara färdigt skrivet för ikväll.Var rädda om er där ute...


Pussar till min underbara make

Kramar till världens bästa Naddis å Isa pisa=)

Av lokatta - 6 november 2012 17:15

Sitter å lyssnar på Nattens fjärill blir alldeles tårögd den är så fin.

Lill gumman tittar på bompa som vanligt mannen min är ute på vägarna tyvärr kommer han inte hem ikväll.Vår dotter är oxå en vacker låt tårarna sprutar  jobbigt men känns skönt oxå på ngt vis.Usch nu fryser jag önskar min underbara man vore hemma så jag fick vara i hans varma starka trygga famn  .Saknar min Nadja men är onsdag i morgon snart fredag.Ååå måste byta musik gråter ihjäl mig annars.....The offspring!!!kommer tårarna till dem ja då vet jag inte....

Nu ska jag ta och kika på lite kläder....Tjingeling!!!

Puss till min kärlek

Kramar till mina flickor

Av lokatta - 5 november 2012 18:15

Första arbetsdagen avklarad efter en veckas underbar semester..meen shit va fort veckan gick inte klokt ju önskade de vore 7 dagar till haha.Idag åkte mami hem tomt å tyst de blev å inte kommer min bejb hem heller ikväll så de är ett eko här hemma tur jag har min lilla isa pisa lingon dricka hemma=) hon tittar på bi kupan på disney junior=)ska snart gå ner å äta lite kvällsmat sen står de inte på förens det är time å¨borsta tänderna å dricka välling å sova.

Usch nu är jag bloss sugen svårt å koncentrera sej på å skriva haha avslutar väl här då så jag får mitt gift...


Pussar till mitt  

Kramar i massor till mina flickor

Av lokatta - 1 november 2012 11:42

Torsdag idag å jag har semester wiiiiieeee!!!Vi  har varit ut på en liten tripp åkte i måndags kom tillbaka igår vi var till Tallin tror tjejerna tyckte det var riktigt skoj=).Men nu åter på hemma plan igen då...

Mamma är här hon har varit här å passat Aztro och katterna.

Nu blir det en varm skön dusch sen får vi se vad denna dag har ett erbjuda..


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards