Alla inlägg under november 2013

Av lokatta - 16 november 2013 21:36

Dricker vin eller gjorde iaf nu är glaset tomt men det ska det snart bli ändring på,faktiskt riktigt gött ikväll.

Har varit i Örebro hela dagen neeej det blev inte mkt till shopping vi var där i andra ärenden.För övrigt har det inte hänt ngt speciellt de senaste dagarna jobb jobb å åter jobb.

Just nu känner jag mig lätt irriterad nää jag ska inte ha mens så det är inte pms på g det får allt vänta ett tag till=).

Meen är såå j-vla less på alla j-vla piss f-ttor omkring mig åååå de riktigt kokar inombords å alla andra j-la idioter som finns och har funnits i min närhet *MORR*!!

Ska nog å omch fylla på vin glaset å ta mig en cigg å FÖRSÖKA tänka på något positivt å glatt.

Kan bara säga en sak jag är inte så dum som många tror=)HAHA!!jag vet saker å ting och kan ta reda på saker och ting på både gott och ont....


Puss å hej från mej=)=)=)

Av lokatta - 14 november 2013 17:08

Då var snart ännu en arbetsvecka till ände inte långt kvar nu tills vi åker längtar!!

har precis käkat pannkakor med glass å sylt stod på menyn idag det var som ni förstår uppskattat av kidzen.

Alice har förstorat upp hela data skärmen å jag har ingen aning om hur man förminskar får prova sen.Skönt å relaxa lite när man är färdig med matbestyret.

Vart ut till tandis idag me mini allt såg bra ut vilket kändes skönt.

I morrn kommer min bejb hem ska bli nice!!


Nu ska jag surfa lite...


Ha en fin kväll

Puss till mannen på vägen

Kramar till mina flickor


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards