Alla inlägg den 16 september 2009

Av lokatta - 16 september 2009 18:16

Nu har jag gått över tiden EN j-vla dag..ÅÅÅÅÅÅÅ!!jag blir galen orkar inte mer snart.Trodde igår kväll att det skulle sätta igång,fick ont när jg va ute på sista promenixen med hunden sen känndes de lite när jag gick och la mig oxå men mer blev det inte TYVÄRR!!Måste hända ngt antingen ikväll/natt eller i morrn...Igår kom svärmor vi var till  Kupolen en sväng å kikade lite måste juh få tiden å gå på ngt vis.Hämtade ut ett gratis påket hos babyproffsen oxå,gratis e gött hihi;o).Idag har vi varit till Hedemora,sensation för svärmor som aldrig vart dit.Hon hittade bikinis på en affär iaf..helt otroligt att man ska behöva åka till en plutt stad för att hitta bikini..fanns f-n ingen  å få tag i på hela kupolen...promise!!!men e ju slut på säsongen oxå men folk åker ju utomlands året om.Såå det var ju tur att dom hade en sööt liten affär där i Hedemora med en service inriktad tjej bakom kassa apparaten så hon hittade bikinis=).

Har inte bara varit glädje omkring mig...Igår avled en nära släkting till mig,har varit där mkt under min uppväxt.Visst hon var sjuk men iaf.Tankar som far runt i huvudet  på en, tänker tillbaka på alla minnen,allt man gjort tillsammans osv....En del säger...En dör en annan föds...känns det ju som om det är mitt fel..hade jag inte blivit gravid så kanske hon levt osv..Nee man får inte tänka så..=o(....

I morrn kommer min make hem från det ena till det andra...Kommer väl enligt honom runt sex,åker igen dagen efter till Sthlm..

Nähä!!nu ska jag gå ner å se efter om svärmor tittat klart på go'kväll!!!

KRAMIZ


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards