Alla inlägg under september 2011

Av lokatta - 29 september 2011 17:39

Åå denna dag har varit underbar solen har skinit hela dagen..mmm sååå nice!!sitter nu å vilar å samlar kraft ska påbörja städning av Nadjas rum strax..pust!! är ett bombnedslag men måste ta tag i det nu hon gör ju det inte själv.fast jag säger åt henne gång på gång. isa pisa tittar på barnprogram..meen först blir det ett bloss innan jag ska köra igång kanske ska ge Alice kvällsmat oxå...Väntar på min bejb han är nog hemma i sju tiden sk jag tro..*längtar*...

Blir inget mer skrivet...pözzzz

Av lokatta - 24 september 2011 17:22

Lördag idag då...solen har skinit hela dagen men kyligt..märks att hösten är här.

Farmor å Lennart har varit här idag på mat,tårta å kaffe=),Lennart ville oxå fira att Alice har fyllt år.Alice och Lennart har busat utav bara den=)..tror hon är lite förtjust i honom.Nu sitter Alice å pappa å tittar på barnproram mamma slöar en stund innan hon ska vika tvätt..Fick faktiskt fingrarna ur ach...å städade lite idag känns skönt....

I morrn ska vi å hälsa på morfar han är på lasarettet sen i söndags det var vi som hjälpte honom dit...han har fått en liten stroke,han har nedsatt på vänster så han är på rehab nu.Ringde å pratade med honom igår va lite ovant han har inte samma röst som han brukar pratar lite släpigare nu men hördes att han är klar iaf å det är jag glad för.

Ska logga ur nu å göra lite nytta....ha det bra allesammans....

Kramar

Av lokatta - 22 september 2011 15:03

Är så trött på alla patetiska bloggare som lägger ut tamefaan hela sitt liv...precis allt allt en bild typ för varje inlägg,tror dom att dom ska bli kända för att dom håller på på det viset?!Finns ju ingen måtta på foton heller...en del lägger ut sina gravid magar vecka för vecka...skulle aldrig falla mig in...jag skaffade min blogg för att få skriva av mig meen sen tycker jag även de är skoj å läsa andras=).

Usch å fy va de är blåååsigt å kaaalt såå trött på det med men det är bara å gilla läget att vi går mot höst å vinter..buhuuuuuu!!!vill ha sommar sommar soooommmmaaaaaar...

CIAO!

Av lokatta - 15 september 2011 11:03

Idag för exakt 2 år sedan avled min älskade mormor.Skäner tusen miljoner tankar till henne.Har tillbringat mkt tid hos henne å min morfar under min uppväxt så dom betyder välldigt mkt för mig.När man är liten tror man att alla ens nära å kära ska finnas hos en hela livet ALLTID men ju äldre man blir kommer verkligheten i kapp....

Med detta inlägg vill jag  skänka alla mina tankar till mormor som finns där uppe i himmlen...Jag vet att hon tittar ner på oss kvarlevande på jorden.....Vi ses igen mormor....Kram

Av lokatta - 13 september 2011 10:50

Regn regn å åter regn idag med....SUCK!!!jag är så lessss!!!

Ikväll ska jag på teorikurs är det meningen..Ojojoj sitta där med alla ungdomar haha får man verkligen känna sej gammal...LOVAR!!!att jag är äldst..men men..

Idag har dom bältes kontroll här i Säter stod en polisbil på torget å en polis utanför...I morse n är jg gick till jobbet skymtade jag en polisbil å en polisbuss men kan hända att det rörde sej om ngt annat.

Saknar min älskling...Jobbigt å vara ifrån honom.Man har liksom inget att se framemot på dagarna när inte han kommer hem på kvällen.*suck*!!"bara" 2 ensama nätter kvar sen kommer min solstråle...LÄNGTAR!!!!..Nu blir det inget mer skrivet.....Kramar till mammas flickor å pussar å kyssar till min make...

Av lokatta - 12 september 2011 14:51

Piss nödig som f-n...Ska strax packa ihop å vandra iväg..ska ta en tur in i ngn affär innan jg ska hämta "Isa".Har regnat idag men sist jag stack ut huvudet så sken solen HOPPAS att det kan fortsätta så tills vi är hemma har igen lust att gå i regn don't like it...Ingen kärlek kommer hem idag snyyyft!!får inte träffa honom förens på torsdag=(...längtar!!!Måste ringa min kära mamma idag å höra så att allt är spikat tills på torsdag så det inte blivit några förändringar...

Läste alldeles nyss en blogg kan inte annat än hålla mig för skratt...VET!!!! ska inte skratta hon/han/det tycker säkert att den skriver om bra saker å lägger ut bra bilder osv...well well man är väl ingen proffs bloggare själv heller så..Kniiip ihop din trut lilla Lollo hahahahaha.....Nog skrivet för idag.....CIAO!!!!!

Av lokatta - 11 september 2011 16:45

Grått trist å regning kan man bli annat än nedstämd..Har varit en sväng till Borlänge idag har köpt ett par svarta högklackade skor till nästa helg + lite annat...Har käkat pizza idag börjar bli ganska less på de om jg ska va ärlig inte lika gott som det var förr. Ska strax ta itu med städningen nu finns de ingen återvändo har skutit fram de å skutit fram det,kommer å svära MÅNGA ggr.HATAR å städa!!!kan bero på att jag gör det everyday..men men bara att bita ihop å ta reda på skiten....

Nog skrivet för idag.....Simma lugnt!!!!

Av lokatta - 9 september 2011 19:05

Ikväll ska jag på Dans med världens bästa svärmor...vi ska till Avesta där spelar Cavallkad=)...Dom är bra...Sitter å väntar på att hon ska ringa men blir nog jag som får ringa som det ser ut...dricker lite vitt vin....har min svarta klänning på mig med vita prickar plus ett par 50-tals skor=) å rött bälte i midjan...=)...Känner mig faktiskt fiiiin=)....Kärleken å Alice tittar på Finnkampen på tv,världens bästa Louise är med där...Hoppas det går bra för henne...

I morrn ska vi ha städ dag....suck!!men det måste ju göras det emd....

Nu blir det inget mer skrivet för idag...


massor med kyssar till min underbara make...Kraam till mina älskade barn....Nadja är hos sin pappa......

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards