Alla inlägg under juli 2015

Av lokatta - 16 juli 2015 23:25

Regnet öser ner *suck* och semestern börjar närma sig sitt slut ännu mera suck...Känner mig rastlös till tusen men inte så att jag tok längtar tillbaka till jobbet oooooneeeej....I morrn kommer min Naddis hem  hoppas jag kan känna mig lite bättre tills dess...Nostalgidagarna började idag med traktor mc parad osv..i morrn blir de cruising  får se om jag ska ner å kika beror på vad jag är på för humör så är det.Funderar på om jag ska gå till jobbet i morrn å hämta alla j-vla nycklar som jag måste ha under veckan kommer bli en riktigt nyckelpiga med alla dessa nycklar haha.

Va på polisstation i Blge för jag tänkte fixa ett nytt pass men hade inte tålamod å sitta där å vänta å vänta mkt folk och det tog lååång tid men satt där i 40min iaf innan jag gav upp inte illa...

*suckar*Å de regnar å regnar...f-n kan det inte få va fint nu då dom sista dagarna innan jag ska back to hell heheheheh...*hoppas* *hoppas* ja för jag har inte slutat hoppas det kommer jag aldrig å göra.

Vad göra jo nu ska jag glo på Fäääjsbooook en stund sen ska jag krypa ner mellan lakanen...Sleeep well!!

Puss å kram var rädda om varandra


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards