Alla inlägg under juni 2015

Av lokatta - 30 juni 2015 01:25

Hej mitti natten...Sitter här och tjaaa..har lite egen tid skönt å ha synd bara att man måste ha den mitti natten när man egentligen borde sova...Jaja!!Skönt med semester iaf hur de än är har påbörjat andra veckan nu hoppas resterande går vääällldigt långsamt, å mkt värme å sol vill jag ha så man kan bada:)....

Står still i skallen på mig nu ska väl göra slag i saken å krypa ner strax...natti natti!!!  

Av lokatta - 27 juni 2015 20:33

Första semester veckan börjar lida mot sitt slut har varit i Dala-Floda ett par dagar jag barnen å vovven riktigt mysigt har fått lite färg på mig oxå när jag hjälpte till å klippte gräset första gången jag körde en åkbar riktigt skojigt...Just nu sitter jag bara å slappar lite borde ju sitta ute ist å passa på å njuta av finvädret rätt var de är så är de pissregn igen....Asså jag kommer inte på ngt mer å skriva....Var rädd om er....

Av lokatta - 17 juni 2015 13:52

Hej....Skriver några rader ifrån jobbet har lite paus nu innan jag ska fortsätta....Näst sista dagen sen är det midsommar och semester...wiiiiiiee!!!!Hoppas det blir fint väder regna kan det göra på nätterna tycker jag....

Var till tandläkaren igår och drog ur en tand gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.

Oroar mig lite för en annan sak men jag kanske oroar mig i onödan vad vet jag man är ju tyvärr sån att man mmålar upp allt får för sig det värsta...suck!!!...

Nee nu kommer jag inte på något mer å skriva.....Imeyut bol'shoye vremya Pozabot'tes' drug ot druga......

Ob"yatiya i potselui  

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards