Alla inlägg under juni 2011

Av lokatta - 28 juni 2011 14:34

Solig och varm tisdag..underbart!!!men jobbigt at jobba i värmen.Just nu har jag paus eller ngt hihi behövs det med tungt å stor städa ju.Har städning där hemma oxå som behöver utföras men tänker inte börja med det idag ska köra av det på torsdag I think blir å ladda upp med Redbull och Dextrosol hehe så man håller sej pigg.

Idag är Nadja å leker med sin kompis Anja hennes pappa hämtade henne på fritids så hon ska vara med dom å bada å greja idag skoj för henne...

Hittade ett par sjukt fina klänningar som jag bara MÅSTE visa=)=)=)=)....

Min love kommer hem å käkar å duschar idag sen drar han vidare suck!!vill ju krypa in i hans päls ju...Ler....Finns ingen underbarare plats=).

Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång..må så gött alla...Pusselipuss;)


 

 

 

 

 



Av lokatta - 27 juni 2011 11:37

Underbar dag idag solen skiner och jag fick några minuters mys i morse med min älskling innan vi gick upp..ÅÅÅÅÅ!!!Hade INGEN lust alls att kliva upp men men snaaaart semester jobbar ju bara till Torsdag  .

Har haft en underbar midsommar med nära å kära, vädret var helt ok..Vi åkte traktor med kärra ut till stugan va riktigt skojigt vi såg nog ut som ett riktigt "tajkon"  hihi hundar å ungar jag å mamsen å love vid ratten  ,lite kul lär man ju ha.

I lördags innan vi åkte hem var vi till Djura som ligger mellan Gagnef och Leksand och hälsade på min morfar's systrar..min morfar var även där...var ett tag sedan jag träffade hans kvar levande syskon var ofta dit när jag var hos mormor&morfar på loven...

Tänker på ngt jobbigt just nu  ,kanske kommer det att hända ngt sorgligt under min semester...kanske måste ta bort min älskade Hero han är ju trots allt 14 år och hans bakben vill inte riktigt hänga med..känns så jobbigt att tänka på det blir nästa gråt färdig av bara tanken på att ta bort honom vi har ju trots allt haft 10 fantastiska år tillsammans....

Nu blev det stille stånd i mitt huvud...Ha en bra dag där ute....Kram

Här kommer en bild på mammas Hero gubbe....


 


 



Av lokatta - 22 juni 2011 11:14

Idag kommer min kärlek hem sååå underbart..längtar!!!!.verkade jätte varmt när jag klev upp i morse så jag tänkte att jag skippar tröjan  men när vi hade promenerat en stund så var det ingen värme alls trots att solen sken...Vår temp visade 19.Blir säkert regn tills jag ska hem så man är lagom frusen å kall....

Har nyss läst en blogg lite små patetisk tycker jag då...hihi....Men den bloggaren/bloggerskan lever ju i sin egen lilla bubbla eller hur man ska säga.

Nu ska jag ut å röka...mås så gott

Av lokatta - 20 juni 2011 21:05

Måndag kväll håller på¨å bleker min "peruk" är liiiiite små nervös att jag missat ngn mörkfläck i utväxten men förhoppningsvis har jag inte det.Som vanligt lär det väl bli en polsk behandling efteråt=).

Var ut till Dahlander gymnasiet idag och pratade med en studievägledare=) va spännande fick reda på att lastbils mekaniker är ett brist yrke så det låter ju lovande .Ska fixa fram mitt gymnasie betyg sen ska jag kontakta studievägledaren igen i september.Skrev en handlingsplan där ute så nu finns man då med i ngn pärm=) förhoppningsvis så  går allt enligt mina planer,hoppas kan man ju iaf=). AJ!!!!!min fot har somnat...sååå dryyygt!!!

Det har varit regn och solsken omvartannat idag men mest sol faktiskt=).Vill ha mer sol nu=),summer come back!!!!!!  .Shitt!! nu måste jag skälja ur mitt hår....Börjar bli övertid...puss till min kärlek.....Byeeeee!!!!! 

Av lokatta - 19 juni 2011 20:35

Sur surare mest suuur..thats me!! är så j-vla besviken på mig själv har försökt hitta mitt gymnasie betyg  ska ha dem i morgon ska nämligen träffa en studievägledare....MEN!!Det lär väl inte bli ngt eftersom jag inte hittar mitt betyg...Buhuuuuuuu!!!!   är väl bara å boka av den där tiden..SUCK!!.å till råga på allt så har min kärlek åkt å jobb redan idag kommer inte hem förens onsdag-torsdag...gaaaaahhh!!!!.Har tröstat mig lite ikväll med en påse popcorn och en cider...suck!!!snart dax å lägga sej å invänta en ny morgondag,den innebär boning av golv m.m...suck å dubbel suck=(...Önskar jag kunde hitta papperet vore över lycklig då....funderar på om jag ska leta en gång till innan jag ger upp....

Ska ryka till sen leta...

 till dej mitt  där ute på vägarna...älskar dej!!


Tack och godnatt!!!!! 

Av lokatta - 16 juni 2011 10:54

Trött som tusan i morse men bättre nu.Blev ganska sent igår satt uppe å tittade på film Exorsisten  tillsammans med älsklingen å mamma.Blev ingen massage igår heller får se om vi hinner med det ikväll då..Blir väl dans för mig ikväll skulle jag tror Shake spelar i Säterdalen är nästan 100%säker på att svärmor vill dit.

Har haft städutbildning eller demostration av städmaskiner idag intressant faktiskt.

KANSKE är sista året för mig med stor städning vem vet..beror på om jag finner ngn utbildning som passar mig ska ju till yrkesvägledaren på måndag...Ska gå å käka lite mat strax rotmos och fläskkorv som mamsen gjort=).....

Sen vill jag gå å kika på Tim's store men det rä det väl ingen annan som törs/vill antar jag....Blir inget mer skrivet idag......Må så gott!!!pussipuss=)

Av lokatta - 15 juni 2011 15:09

Några snabba rader här...Snart hemgång.Tog mig några min å ringde Folksam.Sen läste jag  några bloggar=),fyy f-n va en del är patetiska...pinsamt ju=).

Usch har jobbat ganska hårt idag känns i axlarna så ikväll får min love massera mig...mm ska bli sköönt,med olja kanske?!.

Nu ska jag göra mig i ordning för å hämta mina prinsessor...Hoppas det INTE regnar...

Pözzzz

Av lokatta - 13 juni 2011 19:36

Ny vecka igen då.Solen sken i morse och nästan hela dagen men sen kom piss regnet suck!!.Har börjat med storstädning på jobbet idag ännu mera suck.

Har nyss lagt kidsen mammsen är fortfarande kvar.Älsklingen är i Vikmanshyttan kommer hem snart  .Nu kommer morsan å ska va nyfiken haha..Blir inge mer skrivet...pözzzzz

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards