Alla inlägg under februari 2010

Av lokatta - 28 februari 2010 22:01

Så har denna helg gått mot sitt slut.Nadja åkte till pappa idag,trist.Men kul för henne hon saknar ju sin pappa.Har inte gjort så spec mkt idag vart ute å gått lite å käkat köttfärssås å spagetti som min make lagat..*mumma*.Nu sitter han å kollar hockey,intresserar inte mig så då blir det computern en stund.Snart läggdax oxå ska juh upp tidigt i morrn,joooooobbbbeeeeeettttt!!!!!!hehe..fattar det inte riktigt ännu att jag ska på jobbet i morrn..Hmm!

Nu var det ngn som nös inne i sovrummet,vår miss Alice...piserskan *L*.

Känner att mina ben är stubbiga,missade dom när jg rakade mig*L*.Nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång,ska ut på baaaaksiiidan en sväng innan jag lägger mig å så borsta gaddarna....Tjingeling=)


Av lokatta - 27 februari 2010 16:46

Har precis ätit min makes goda kasslergratäng *mums*.Men det finns ngn som inte tyckte det var mums,jo till en början men sedan är det som vanligt igen tjaffs tjaffs å åter tjaffs vid matbordet.Samma visa varje dag(nästan).Men bara å försöka vara hård,ingen mat inget bollibompa.Men det är jobbigt,fortsätter det så kanske man måste gå å prata med ngn.Förhoppningsvis så försvinner det snart...

provade mina arbetsbyxor idag...Kunde inte ha dem  *suck*,måste ner i vikt så enkelt är det.Förhoppningsvis börjar kilona rasa när jag börjar jobba,hoppas kan man ju iaf.En dag kvar nu bara innan jag lämnar över barn å hushålls arbete till min man.Helgen har gått suuuper fort,hoppas nästa vecka går lika fort så det blir helg*L*.´

Neee nu ska jag kika lite på Facebook sen ska jag överlämna datorn till min man.....Puzz

Av lokatta - 26 februari 2010 10:37

Idag är det f-n sista dagen jag är ledig..Börjar allvaret igen på måndag dåå..Detta innebär sista dagen för surf gudinnan=)..HAHA!kommer allt att fortsätta å blogga fast jag börjat jobba,fattas bara annat..Måste juh skriva av mej...Måste ju göra mig av med min vrede någonstanns;o)...Men detta är ju frivilligt å läsa....

Lill bruttan skriker i sitt gym..till veckan är det pappas lilla skrikhals...Naddis kollar barnprogram..mannen är på väg hem från Gävle,han har med sej chaffisen idag som ska köra för honom dom är 3månaderna=).

Näää nu är detta outhärdligt..Måste ut på baksidan...Pözz

Av lokatta - 25 februari 2010 12:37

nu ska jg skriva mitt snabbaste kortaste å snabbaste inlägg tror jg..ska byta blöja på alice sen vandra iväg till dagis å hämta nadja.tiden rinner iväg när man har kul.puss

Av lokatta - 23 februari 2010 12:05

sitter här med en sovande fröken alice i knät.väckte mig var tredje timme inatt kännde mig som en zombie varje gång jg klev upp.

nu är det mindre än en vecka kvar tills jg börjar jobba..känns skönt,men trist att inte få vara hemma tillsammans med familjen..som tur är så jobbar jg juh inte så långa dagar.

fund på att ta itu med städning här idag,men vi får se...först hänga lite tvätt.

käka gröt till frulle i morse,va ett tag sen men det var gött.

har rensat min mail ojoj va böööös....mkt reklam...

saknar din närhet..mannen med stor b...känns som du är borta en evighet...är så lycklig över att få vara din  .

nu ska jg ta itu med resterande av denna dag....puzz

Av lokatta - 22 februari 2010 11:32

Ny vecka igen då..k-kallt..brr..blev inget dagis idag,skönare å va hemma å mysa.Hade 23 grader i morse..huuuu!!dagisfröken va riktigt avis på oss när jg ringde i morse å sa att vi sk stanna hemma å mysa idag.

Får just se hur mysig denna dag blir har kräkts en gång,vill inte ha ngn magsjuka.Iof Nadja kräktes i lördags å det blev då inge mer..

Vackert väder iaf=).Nu ska jag kolla vart min man befinner sej.I skrivande stund här han på riksväg 68  .Nu ska jag leta mig ut på "ballafjongen".

Av lokatta - 17 februari 2010 13:43

Snöig dag idag..har precis kommit in från en promenix,underbart!!Vi gick till Karlsgårdarna.Man känner sej som en ny människa efteråt.Lill donnan sover fortfarande i vagnen.Idag behöver jag då inte lägga pannan i djupa veck för att jag funderar på vad som ska lagas till mat,min kära make kom med förslag att vi ska göra hemgjord pytt när han kommer hem lät som en bra ide tycker jag.Får man sällskap  alltid trevligt.

Fick lite gjort igår ändå trotts allt,så nu har Nadja ett städat rum när hon kommer hem på fredag.Nu är det bara resten kvar.

Trött ¨på att agera psykolog,meen man får väl skylla sej sj lite oxå när man en gång börjat lyssna..jaja!

Tog en smörgås här å ett äpple,måste fylla på energi förrådet efter promenixen.Igår syndade jag ORDENTLIGT,vräkte i mig 2st semlor, på kvällen dessutom..Inte bra inte bra..Men det är ju såå gott=).

Nee nu finner jag inget mer att skriva för idag...jooo iof min kusse skulle ha fyllt 45 år idag.om jag nu inte minns fel datum..men tror inte det...Skänker henne en tanke  .


Av lokatta - 16 februari 2010 12:08

Borde städa Nadjas rum,borde städa det övriga delen av huset..MKT man borde göra,men finns lusten??!!näää!!Men ibland måste man ju fast man inte har ngn lust.Skjuter bara allt framför mig *suck*.

Nu ska jag gå ut å blossa lite.....Fått i sej lite gift då.hmm!undrar vad man ska hända nu då..Fundera ut dagens mat kanske..(som vanligt).Ska börja med att leta reda på telenr till kenneln vi ev ska köpa hund ifrån...

Idag är det fetsisdagen=)...Mumma med semlor juh  .Nähä färdigskrivet för idag.....



Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards