Alla inlägg under augusti 2014

Av lokatta - 17 augusti 2014 18:37

Skriver väl någon rad då inte för att jag har så mkt å skriva om,har jobbat idag med Maria blir samma melodi nästa söndag oxå.Jaha och nu då???!står still i hjärnkontoret som vanligt.....Piss regnar gör de ute å meen va gör de har haft en toppen sommar ska absolut inte klaga.Känner mig lite rastlös men det är väl inget ovanligt när de gäller mig kanske får ansöka om krumelur piller som håller mig luuuuuuugn haha inte en chans!!

Skola för mammas pingla i morrn tänk att hon börjar fyran helt otroligt va fort tiden går....

Nää nu måste jag gå å göra ngt innan jag blir crazy på riktigt...

Tjingeling!!!!!


Av lokatta - 11 augusti 2014 10:16

Nu var de så där ruggit länge sen jag skrev igen då har börjat jobba efter semestern inne på tredje veckan nu.Regnigt som 17 idag men det gör inget för jag är hemma=)dagis är stängt så därför e jag hemma.Har iaf haft en bra sommar 4 underbara semester veckor kan då absolut inte klaga på vädret för det har varit fantastiskt.

Vet ni..jag har börjat träna mannen med dags å göra kors i taket kanske haha.

Sitter å ugglar på FB ska nog ta en dusch strax sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.


Må så gott!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards