Alla inlägg under mars 2014

Av lokatta - 24 mars 2014 20:22

Har varit en underbar start på veckan solen har "skinit" på oss i stort sett hela dagen såå underbart nu vill vi hade så här inge mer snö tack men vi är bara i slutet av mars hinner komma mer men vill inte ha=).

Jag undrar vad f-n jag har gjort alla människor som ignorerar när jag försöker söka kontakt med dem fattar liksom ingenting är det inte bättre å säga rakt ut istället att man inte vill ha min vänskap längre ärligare tycker jag men det är väl svårt.

Har svårt å förstå mig på människor man tror man läser av dem korrekt men det visar sig vara raka motsatsen.

Svårhet att prata med varandra bara låter saker och ting flyta förbi som om det aldrig hade hänt,lite tråkigt tycker jag men men trycker inte upp ngn mot väggen heller.

Kanske borde studera psykologi kanske man blir lite klokare på de mänskliga släktet=)

Nu får de va färdig kladdat för idag lägger in en riktig egoooo bild hihihihih bara för att jag känner för de.

 

 

 

Av lokatta - 14 mars 2014 19:36

Ohhhh Yesss det är freeeeedaaaaag  .Har inge planer alls för denna helg de blir som det blir,mannen ska till Eskilstuna i morrn på cup(de kanske jag skrev sist oxå don't remember)kommer hem söndag så jag å kidzen blir home alone.

Får se om de blir nå snö i helgen då som dom utlovat vill inte ha men de måste väl ner om de ska bli nå vår å sommar.

F-n jag är en dålig bloggare kommer inte på ngt å skriva om sorry!!!!!

Pözz å kyzz

Av lokatta - 13 mars 2014 20:55

Torsdag kväll känner mig lite små trötter faktiskt står nog inte på förens jag ska  krypa ner mellan lakanen å invänta John Blund i morrn är de freeeeeeedaaaaag wiiiiieee!!!!Naddisen kommer hem=).Inga planer inför denna helg blir ensam me kidzen mellan lördag å söndag mannen ska på cup i Eskilstuna.

Alice har dansat idag hon har börjat med folkdans kul så länge hon vill hålla på tycker jag skulle oxå vilja börja dansa men tror inte att det finns ngt för mig här i Säter blir nog Hedemora då men de är där de.

Målade väl peruken igår igen haha kamelionten de är jag haha strawberry kiss bidde det denna gång jaa färgen eller toningen heter så loreal som har det, djup rödbrun=).Suck!!!!!......vad ska jag skriva nu då kommer inte på ngt mer.....tråkigt men sant.....Ha det fint!!

Av lokatta - 10 mars 2014 18:48

Jaaa det var j-vligt länge sen jag skrev något I know och inte kommer jag på någon vettig förklaring heller tyvärr.Hur som var på Jerry Williams i fredags The farwell show på Cirkus i Sthlm vilken kväll säger bara WOW!!önskar att showen aldrig hade tagit slut men men allt har ju ett slut så är det ju.

Öhhh!!!har det hänt något mer sen jag skrev sist i December hmm!!*funderar och kliar mig i huvudet*kommer iaf inte på ngt i skrivande stund är tom i huvudet=/.

 

Ha det fint allihopa

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards