Alla inlägg under december 2014

Av lokatta - 22 december 2014 15:03

Ujujujuj nu var det lääänge sen jag skrev något igen då fyy på mej  jag vet inte varför det blir så ska jag skylla på att jag börjat twittra nej det kan jag ju inte göra för det har jag ju inte gjort så länge aja strunt samma skriver iaf några rader nu=).

Då vare snart jul igen då f-n va fort tiden går ojoj bara rusar....Har nyss vart ut till mvc å bytt cinderella spirella  såå nu e man fit for fight igen eller hur man ska skriva hahaha!!!

Snaaaaaaart eller i mitt av janunari så åkder vi till Teneriffa Playa Del Americas igen gissa om jag längtar  iof kommer det inte va såå jätte varmt "bara" ca 21 grader men vfn det är ju bättre än på hemmaplan iaf  .Ska absolut inte klaga vi har fått liite snö nu precis så som jag vill ha det thanks for that  hoppas av hela mitt hjärta att snön vill stanna  kvar blir lite ljusare då och så är det ju roligt för barnen med snö för mig me för den delen som har barnasinnet kvar  .Nää nu får det va färdig bladdrat för denna gång.....


Puss å kram hela dan

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards