Alla inlägg under november 2014

Av lokatta - 10 november 2014 14:29

Då har vi gått in i november månad och fick se att det är en hel månad sen jag skrev något fyyyyy på mig!!

Här rullar livet på sakta men säkert känner mig lite smått deppig dels för att det är november grått å trist sen av familjära själ(Näää inget inget inom fam J-B)det är så jobbigt jag vet varken ut eller in det svider i mitt hjärta önskar att jag fick styrka och kunde ta lite lättare på saken tårarna vill tränga sig fram nu i skrivande stund...Låt dom komma bara brukar kännas skönt efteråt...Men jag tänker inte ge mig jag vill inte ha det så här de inblandade betyder ngt för mig...suck!!Nog om det....

Tänk nu är det inte långt kvar till första advent tänk va tiden går fort jag fattar inte står inte på förens vi är inne på 2015 ojojoj man hinner inte va med för fem öre.....

*Suckar igen* 

Nu är det stillestånd i skallen eller nej egentligen inte men hinner inte skriva mer nu.....

Var rädd om er

Va snälla mot varandra





Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards