Alla inlägg under juli 2012

Av lokatta - 30 juli 2012 20:40

Första semesterdagen har passerat men det har varit en strålande sådan.Solen har skinit precis hela dagen kunde de bli bättre start på semestern..I don't think so!!har gjort LITE nytta idag men bara lite annars har jag vart till Borlänge och shoppas liiiite=).Följde med mannen när han skulle in å lossa ngt i Borlänge då passade jag å Alice på att få oss en liten tur.Dom lossade mamma shoppade hihihi=),egentid behöver man ju.

Ska strax gå och ta in tvätt luktar ju sååå gott när den fått hänga ute=).

I morrn ska jag till till "tandis" träffa hygenisten antar jag har ETT hål..fuck fuck!!!!sorry!!!!

Nee nu kommer jag inte på ngt mer å skriva idag må så gott alla...


Av lokatta - 29 juli 2012 20:09

Hmmm!!!länge sen jag skrev något joo jag vet...Har inte kommit mig för och skriva något av någon anledning.Hänt en del det har det nog gjort men jag har ingen lust att skriva ALLT.

Va på kalas igår min kusin fyllde 40 och hennes sambo gjorde det i början av Juli så dom slog ihop kalaset,det var trevligt  .Idag har vi varit å hälsat på farmor i det vackra vädret  helt underbar dag har de varit med sol och över 20 grader varmt precis så som det ska vara denna årstid HOPPAS bara att det håller i sig nu vill ju hinna bada lite.

I morgon måndag slipper jag vakna av att klockan ringer slipper kliva upp tidigt vad beror det på då....joo jag har ÄNTLIGEN semester..wiiiieeee!!!!den var efterlängtad kan jag tala om.Hoppas veckorna segar sig fram för vill absolut INTE tillbaka till jobbet vill inte vill inte....

Har ätit grillat ikväll har fortfarande smaken av kött kvar i munnen gott va det iaf.Funderar på ett glas vin...får se...

Tänkte lägga upp några bilder på mammas bebis....och NEJ jag har INTE fått en till knodd eller är inte på väg å ska få någon så färvänta er inga ultra ljud's bilder eller så..för detta är en fyrbent bebis 16mån gammal=)svart å brun å sååå gooosig....

Avslutar skrivandet för idag....

Kram till mina älskade barn

Puss å smek å allt till min älskling



 

 

Här är mattes bebis...Visst är han söt *ler*


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards