Alla inlägg under mars 2013

Av lokatta - 24 mars 2013 20:36

Sitter man här då...lyssnar på musik på Youtube blandad kompott såå kan inte  säga att jag lyssnar på ngt speciellt  ok!!just nu är de Lena med Satellite den är skön på sitt vis.Så har ännu en helg passerat hade besök av Tess från fredag till lördag det va skoj va ju ett tag sen vi såg,vi drack vin å prata en massa skit sen va vi ner på den lokala puben en sväng oxå men det va väl inte så mkt å hurra för då dåligt med folk men kan ju bero på att det va fredag oxå...Meen jag längtar efter å få klä upp mig ordentligt i ngn av mina snyggeli snygga klänningar å högklackat....älskar klänningar.OJ!!va tiden rinner iväg nu ska jag gå och trycka på paus knappen på tv så filmen på fyran blir pausad tills kärleken kommer hem....

Må så gottt alla mina läsare och alla andra peopels..Puzz å kraaaam

Av lokatta - 18 mars 2013 21:36

Har suttit ute på Facebook å tittat på foton å retat mig på "åker spöken"huuuuuu!!blir mörkrädd haha.

Va väl det jag skulle tala om nu blir det inget mer skrivet idag haha!!nej då det blir allt några fler rader,min love ligger i soffan å tittar på hockey Modo-Färjestad, pinglorna sover.

Har haft en bra start på veckan lugnt å skönt på jobbet då det varit studiedag så ingen stress=)så kunde det väl få va varje måndag.

Lör-sön var vi i Eskilstuna på hockey cup=)kärleken spelade tsm me sina veteraner det gick väl så där för dem jag och barnen tittade på 2 matcher ,övrig tid var vi till Leo's lekland=).

Snart time å krypa till kojs här så man orkar med morgondagens bestyr.....sov gott alla....


Av lokatta - 11 mars 2013 14:35

Måndag igen då suck!!Vet inte om jag kan komma på ngt bra alls med denna måndag förresten så tror jag inte att jag kan komma på ngt bra med ngn annan heller så haha,min bejb åkte till Malmö i morse så honom får jag inte vid min sida i natt suck!!Iof iof sååå finns det faktiskt EN positiv sak med denna dag...Solen skiner!!!!helt underbart!!!Och snaaart är de freeeedag haha.....bra va=).

Kände inte för å förbereda inför morgondagen såå de lär väl bli ett helvete i morrn bitti men de är som de är....Bara å bita ihop.

Undrar va man ska laga för mat idag då..hmmmmm!!Får fråga Alice när jag hämtar henne...meen va radion började skrapa underligt då...hmm!!spöööken!!!haha....tror ikke de va=)..finns inget vettigt å skriva så jag avslutar detta....



 

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards