Alla inlägg under april 2012

Av lokatta - 30 april 2012 10:11

Känner mig ledsen idag av vissa anledningar.Men det får lösa sig på ett eller annat vis,men blev bara så nere när jag fick beskedet...Men men!!allt kan inte bli som man vill jämt så är det väl.*SUCK*!!

Nu ska jag berätta om något roligt mitt i allt ledsamt var på rockabilly i fredags på folketshus här i Säter det va riktigt skoj skön musik som man fick dansa loss till banden som spelade heter Danny and the alleycats (tror jag de stavas)och The go getters=),de först nämda är ett lokalt band.Men det va ganska dåligt med folk lite trist men det va ju på en fredag så man skulle väl inte förvänta sig något annat heller.Kvällens outfit var min svarta klänning med vita prickar,svarta strumpbyxor,högklackade pumps(svarta me vita prickar)öppen tå och rött bälte till klänningen=)=).

Det var en riktigt nice kväll trots att det inte var så mkt folk.

Får se om de blir någon tur ut å titta på någon brasa ikväll beror på hur vädret blir som de ser ut just nu så är det fint väder iaf=).

Nää nu kan jag inte sitta här och deppa längre måste försöka va lite social me mina kollegor men det kan nog blir GANSKA svårt skulle jag tro.

Massor med kärlek till min underbara make..

Miljoner med kramar till mina döttrar

Av lokatta - 2 april 2012 10:53

Vad ska man skriva idag då?!soligt men j-vligt kallt.Invigde min nya arbetsjacka idag den va varm å skön med tung.Har ont i min ena näsvinge fråga mig inte vad jag gjort kanske håller på å bli förkyld eller ngt va vet jag.

Känndes lite lättare att gå till jobbet idag när man vet att man bara jobbar 4dagar denna vecka=).

Snart tänker jag äta lite mat börjar bli lite små hungrig.Fick kursmaterial idag ska ju på kurs i maj kurs med Kurt haha.Inget jag ser framemot direkt då men men kan va lite skönt å komma ifrån oxå så är det ju.

Va til Örebro i lördags shoppade inte spec mkt bara till kidsen iof ett läppstift till ego då haha.Igår va vi å hälsade på svärmor.  .

Nää nu kommer jag inte på ngt mer så skriva....KRAMAR till mina flickor och PUSSAR till mannen i mitt liv.

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards