Alla inlägg under september 2015

Av lokatta - 22 september 2015 19:39

Så har tisdagen nått sitt slut hade önskat att det var onsdagkväll ist men vi är där me snart går så fort så.Igår blev mini hela 6.år..ojojoj tänk att jag varit 2 barnsmorsa i 6år fattar inte vart tiden tar vägen..Inte alltid en dans på rosor men dom är de bästa som hänt och någonsin kommer å hända mig  .

Usch nu börjar jag känna mig lite små trött men ska inte lägga mig ännu har lite å göra först

...kanske bäst å ta itu me de då...Tjingeling!!!!

Av lokatta - 20 september 2015 20:28

Början på ensamhetens veckodag har anlänt igen då tycker den kommer alldeles för fort.Har jobbat ett par timmar idag tsm me en kollega vi har skurat golv gick fin fint...usch nu är jag bloss sugen...men det får vänta..Så många tankar som kommer upp när man blir ensam jaja helt ensam är jag ju inte men utan vuxet sällskap då om jag säger så..Jobbigt å fundera man tänker tebax på hur det var när man var liten och när man växte upp tycker de tankarna har kommit mer å mer sen man själv fick barn...Det finns så mkt som skulle behövas bearbetas tror jag en psykolog vore nog de enda rätta egentligen om sanningen ska fram fast jag vill inte egentligen men samtidigt så vill jag...kenpigt de där...Nää nu kom jag av mig så avslutar detta nu....Kram till er där ute och var rädd om er

Av lokatta - 13 september 2015 16:07

Då var det söndag igen då trist men sant fattar inte vart helgerna tar vägen swish säger de å så är det söndagkväll...

Var till Borlänge igår på Rockabilly night med mannen min det var helt ok mamsen är här å barnvaktar kidzen skolorna är stängda i morrn tycker dom är  lediga stupikvarten nuförtiden studiedagar hit å dit lärarna orkar väl inte med eleverna så d emåste ha en dag ledighet i månaden ja de känns då så iaf....Kan inte minnas att det var så på min tid då började man skolan i augusti sen var d einget lov förens höstlovet fast jag är inte hundra på om de fanns heller då...

Typiskt höstväder idag grått å trist=/ längtar till Januari då åker vi till Kapverde  men först måste vi gå igenom den jobbiga hösten *suck*!!sen vintern..bara å gilla läget.....


Nää nu kommer jag inte på ngt mer å skriva för denna gång....


Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards