Alla inlägg under juni 2014

Av lokatta - 17 juni 2014 21:46

Har städat lite ikväll Alice kusin Ivar kommer i morrn blir skoj  .Nu sitter jag bara å slappar har gjort det ett bra tag nu lätt att man fastnar här på något vis mannen snarkar på soffan som vanligt haha!!!

F-n tror jag blivit tonåring 20år försent haha tonårs problem i form av finnar nå små prickar i ansiktet och i nacken suck!!!kan iof va värme utslag i nacken oxå inge vidare å se ut så i min ålder vill ju ha fräsch hy ja någolunda iaf måste fixa ngt så jag får bort de.

Nu får de bli en dusch fast först sk jag ta ett bloss mm ska nog väcka mannen allra först haha dum jag e va??!!!

 

Ciaoooooo!!!!

Av lokatta - 16 juni 2014 21:57

Jobbar denna vecka å nästa sen har jag fanemej semester å det ska bli så skönt så de går inte å beskriva i ord.

Sitter me fötterna i ett fotbad för de är såå j-vla gött för min fuuuuuuula fötter som promenerar några mil per dag haha.Mannen sitter ja vart annars om inte framför teven tvivlar på att det är ngt spännande han tittar nog för tittandets skull å så irriterar han väl sig på mitt elektriska fotbad  Ska nog ta pch fila sulorna lite nu....

Hare gött allihopa.......

Av lokatta - 8 juni 2014 15:39

Strålande dag=) skulle vart på sjön ist för å sitta här hemma men blev chaufförs änka för en stynd sen*suck* BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!men men så är det är man förgiftad med en åkare så är man inte mkt å gör åt då lixom.Hamnade här en stund innan jag ska göra lite nytta och se efter mina "hulliganer" hehe...snälla mamma jag=).

Förresten så gjorde vi en mysig tur igår med båten till Falun vi käkade lunch på Cafe Sluss vaktar'n=)blev en riktigt lyckad dag=).

*Kliar mig på axeln(inte huvudet)*kommer nog inte på ngt mer nytt å berätta jooooo de förstås har firat nationaldagen för första gången på Åsgårdarna sen jag kom hit till Säter gjorde de av den anledningen att Alice dansade där uppe var riktigt fint=)svärmor va me oxå=)vädret var toppen.=).

Nu blire inge mer skrivet för idag..Må så gött alla.....Tjingeling!!!!

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards