Alla inlägg den 23 februari 2011

Av lokatta - 23 februari 2011 09:06

Ännu en ny dag kallt som tusan 22grader..brrr..vill gå i ide inte vakna förens  det är vår å varmt känns som det kommer å dröja lääänge lääänge innan vi får ngn vår suck!!!..*host* *host* att denna hosta aldrig vill släppa någon gång envis den rackaren..Alice sover...ska passa på å göra lite nytta medans hon gör det tex plocka med disk annars får jg garanterat hjälp med å plocka ur diskmaskinen..Tiden rinner ju iväg när man sitter här så lika bra å få det som ska göras gjort men först ett bloss=) fryser väl någonting av mig när jg går ut,var fullt på pälsad när vi gick med Nadja i morse fick t.o.m henne å sätta på sej sin varma mössa ibland kan det va bra å lyda mamma.....Måste bara få berätta vad Tyson gjorde igår,jg hade  gjort fisk i äggsås som jag hade i en kastrull med lock på som jag hade ställt på spisen.Medans jag å Alice var å hämtade Nadja VAD tror du lilla Tyson Monstret gjort då?!Joooo....ätit upp ALL mat ja du läste rätt ALL MAT!!låg en massa ägg på golvet oxå,han som inte äter ägg annars..Morr!!Jag är så j-vla less på denna hund han hänger på en VÄLLDIGT skör tråd nu i detta hem,risken är ganska stor att det blir en annons på blocket----MYCKET ODRÄGLIG OLYDIG BLANDRAS KILLE SÖKER HEM hahaha...Nu ska jag gå å blosseliblossa sen göra nytta innan Isa vaknar..hmm!sen var de det här med matbestyr oxå aja det löser sej vet då en sak att maten ska in i ugnen om jg lämnar detta hus.....Får se om Nadjas pappa KANSKE kunde hämta henne idag på lekis men man ska inte ta ngt förgivet när det gäller chaufförer.....Må så gott nu alla!!!Kraaaam

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards