Alla inlägg den 5 februari 2011

Av lokatta - 5 februari 2011 17:56

Idag gjorde vi en tripp till Sandviken å besökte äventyrsbadet  en trevlig utflykt avslutade dagen med å handla på City gross i Falun.

Nu sitter kidsen å tittar på film Nadja äter lite godis och chips Alice får smaka lite chips men är för liten för godis ännu.Älsklingen ligger i sängen å filosoferar (eller hur det nu stavas,hade vg i svenska men allt kan jg ej haha)...Nu blev jag ju bloss sugen oxå...typiskt!!!Tror jg ska ta mig ngt gött å dricka sen höhö....kanske borde träna lite oxå,blev säääp igår å sääääp idag..Hmm!! jaja men inget på vardagarna...

Måste köpa avmaskningsmedel vår mini cat Ernst har fått mack,tacka f-n för de så mkt råttor som han äter han leker ju inte med dem utan han käkar upp dem oxå...Nähä nu blir det  inge mer skrivet idag..såg att jag inte skrivit på en vecka..hmm!!Måste skärpa mig nu....Pusssissss  Hittade några bilder som jag fick lust å lägga in=) har ju varit lite dålig på att lägga in bilder.Första bilden är på Findusen=)=)=)

 

Här är jag å Findusen=) år 2008,här var man smal

  Här kommer en Ego bild=)

  Här är min love ute å matar Findus å Nissegubben undrar va Hero tittar på=)

Presentation

Omröstning

Nu får de ta och bli vår va??
 Ja
 nej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Måste den ha ett namn oxå=)


Ovido - Quiz & Flashcards